مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

گروه شهری: تا پایان سال تمام مجموعه‌های ورزشی در حال ساخت متعلق به شهرداری به بهره‌برداری می‌رسند.

سیدمحمد حاج‌آقامیر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه سال آینده شهرداری با مشارکت مردمی و بخش خصوصی توسعه زیرساخت‌های ورزشی را آغاز می‌کند، اظهار کرد: انتظار افزایش 25درصدی مشارکت مردمی را داریم.

وی از افزایش ایستگاه‌های تندرستی از هزار و 100 ایستگاه به هزار و 760 ایستگاه، ایجاد ایستگاه‌های تندرستی تخصصی ویژه بانوان، افزایش رشته ورزشی جانبازان و معلولان از پنج رشته به 9رشته برای آقایان و همچنین افزایش رشته‌های ورزشی از چهار رشته به شش‌رشته در حوزه بانوان سخن گفت و ادامه داد: امسال طرح افزایش رشته‌های ورزشی ویژه آقایان از 24 رشته به 29 رشته و افزایش ورزش بانوان از 20‌رشته به 25 رشته را در دستور کار خواهیم داشت.

حاج‌آقامیر در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه سال 90 سال همایش تفریحات ورزشی بود، ما این موضوع را مطالعه کرده و امسال در 22 منطقه جشنواره تفریحات ورزشی را به‌صورت یک‌هفته‌ای برگزار می‌کنیم که 244 فعالیت در این جشنواره‌ها اجرا خواهد شد. وی افزود: پنجمین نمایشگاه و جشنواره متمرکز تفریحات ورزشی را نیز در شهریور ماه برگزار می‌کنیم که هم‌اکنون منطقه 18 به‌عنوان مکان برگزاری تعیین شده است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال کار جدیدی در دستور کار سازمان قرار گرفته که تجهیز مساجد به امکانات ورزشی است، گفت: البته مساجد شهر باید دارای حداقل 50 متر فضای مناسب برای این امر باشند و ما امسال 100 مسجد را در قالب این برنامه مجهز خواهیم کرد. آقامیر درباره تجهیز مدارس به لوازم ورزشی نیز بیان کرد: در مدارس و دانشگاه‌ها هم افزایش وسایل ورزشی را ادامه خواهیم داد و در این مورد مدارس ابتدایی دخترانه در اولویت خواهند بود.

کد خبر 174036
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز