مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

گروه شهری: براساس نتایج یک نظرسنجی که به تازگی از گروهی از شهروندان تهران به عمل آمده، تهرانی‌ها خیابان حضرت ولی‌عصر را زیباترین خیابان پایتخت می‌دانند.

در این نظرسنجی که از یکهزار و 629‌نفر از شهروندان انجام شد یکهزار و 69 نفر یعنی 65 درصد کل شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی خیابان حضرت ولی‌عصر را به‌عنوان زیباترین خیابان پایتخت معرفی کردند.

  moreآشنایی با تاریخچه خیابان ولیعصر

خیابان ولی‌عصر با 18 کیلومتر طول به‌عنوان طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه یکی از مهم‌ترین معابر پایتخت محسوب شده و به‌عنوان خیابانی خاطره‌انگیز، بخشی از خاطرات فردی و جمعی مردم تهران را به‌خود اختصاص داده است.

در ادامه گزارش این نظرسنجی آمده است: خیابان‌ها به‌عنوان شریان‌های زندگی شهری، رفت‌وآمدهای شهری را تسهیل می‌کنند و اگر این معابر مانند خیابان ولی‌عصر واجد ویژگی‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشند، در این صورت اهمیت آنها مضاعف می‌شود.

مدیریت شهری در چند سال اخیر نیز اقدامات عمرانی گسترده‌ای را برای هرچه‌زیباتر شدن این خیابان انجام داده است. اما درنظرسنجی صورت گرفته، از نظر تهرانی‌ها بعد از خیابان ولی‌عصر، به‌ترتیب بلوار کشاورز و بلوار میرداماد در رده‌های دوم و سوم زیباترین خیابان‌های پایتخت قرار دارند.

کد خبر 173921
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز