گروه شهری: ده‌ها طرح شهری، عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی صبح امروز با حضور شهردار تهران در منطقه پنج تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

سعید طلوعی، شهردار منطقه‌پنج با اعلام این خبر گفت: مجموعه بازی و تفریحی کودکان شهرستاره‌ها ازجمله مهم‌ترین پروژه‌های منطقه است که درفضایی به مساحت 5100 مترمربع با طراحی بخش‌های تفریحی، فضای بازی کودکان، مجموعه‌های تجاری، رستوران سنتی و با اعتباری معادل 60میلیارد ریال اجراشد.

وی همچنین از افتتاح مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی خبر داد و گفت: در آستانه فصل تابستان به‌منظور افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی محله‌ها و تسهیل در دسترسی شهروندان به امکانات سرای محله پرواز، خانه فرهنگ با صفا احداث و تجهیز شد. شهردار منطقه پنج در ادامه به بهره‌برداری از سه بازار تره‌بار اشاره کرد و افزود:

در راستای توسعه فضاهای خدماتی محله‌ها، احداث 14 بازار تره بار در برنامه‌های منطقه قرار دارد که در حال حاضر بازار شهید طوقانی، باکری و کن آماده افتتاح است. طلوعی تصریح کرد: در آستانه فصل تابستان، شش‌زمین چمن مصنوعی در محله‌های المهدی، حصارک، اکباتان، سازمان آب، مرادآباد و سازمان برنامه شمالی احداث شد.

کد خبر 173918
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز