شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فرهنگی دانشگاه تهران از طراحی پوشش ایرانی- اسلامی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح تا قبل از مهر ماه نهایی می‌شود.

عبدالرضا سیف در گفتگو با مهر درباره فعالیت‌های این دانشگاه در رابطه با تولید محصولاتی با پوشش و الگوی ایرانی اسلامی گفت: دانشگاه تهران در این زمینه چند کار را با هم انجام داده، اول اینکه درباره پوشش دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های دنیا چندین ماه است که در حال تحقیق و بررسی است.

وی ادامه داد: همچنین در حال طراحی ملی پوشش ایرانی اسلامی هستیم و قصد داریم این پوشش را پس از نهایی شدن فرهنگ سازی کنیم. قبل از مهرماه الگوهایی که از پوشش اسلامی ایرانی طراحی شده برروی تابلوهای دانشگاه نصب شده و در معرض دید دانشجویان قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: همچنین نمایشگاه های متمرکزی از این پوشش ها در کنار دانشکده ها دایر خواهیم کرد و در مورد آنها به دانشجویان و دانشجویان جدید الورود توضیح خواهیم داد تا دانشجویان با این نوع پوشش و فوایدی که دارد آشنا شده و راغب به استفاده از این نوع پوشش شوند.

وی یادآورشد: در واقع هدف ما ارایه الگو و طرح های پوشش ایرانی اسلامی و تبلیغ آن است و سپس براساس درخواست مخاطبان نسبت به تولید طرح هایی که با استقبال بیشتری روبرو شده در دانشکده های هنر اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 173467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز