همشهری آنلاین: رئیس مجمع بانوان خیر استان خوزستان گفت: زنان بهبهانی، زنان نمونه ایرانی در امور خیریه هستند.

زیبا صالحی‌پور ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بهبهان اظهار کرد: باید تقدیر و تشکر کنم از زنانی که در هشت سال دفاع مقدس همسران و فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ کردند و امروز نیز در جهاد مدرسه‌سازی همچنان الگو و پیشگام هستند.

وی خاطرنشان کرد: زنان بهبهانی هم از نظر میزان تعهدات و هم از نظر کیفیت و نوع همکاری در این عرصه، زنان نمونه کشوری هستند.

صالحی‌پور افزود: به طور مثال و برای اثبات این سخن می‌توانم به خانم بالش‌زریان خیر بهبهانی اشاره کنم که در حالی که خود نیازمند بوده و یتیم‌داری می‌کرد، دیه فرزند خود را به مدرسه‌سازی اختصاص داد.

وی تصریح کرد: او الگو بوده و ما در ایران اینچنین زنانی کمتر داشته و این خانم خیر افتخار خوزستان و بهبهان است.

رئیس مجمع بانوان خیر استان خوزستان در ادامه بیان کرد: اگر ما از حیث حفظ قرآن در کشور حرف اول را می‌زنیم، می‌توان ادعا کرد که در عمل به قرآن نیز حرف نخست را خواهیم زد زیرا خیرین ما عامل به آیات قرآن بوده، پیام آن را درک کرده و به آنها عمل می‌کنند.

وی در پایان به نقش زنان در عرصه مدرسه‌سازی اشاره کرد و گفت: اگر به زندگی خیرین بیندازیم و فرم‌هایی را که تکمیل کرده‌اند، نگاهی کنیم، هیچ خیری پیدا نمی‌شود که در دلیل کاری‌اش به نقش مادر و همسر خود اشاره نکرده باشد.

کد خبر 171890
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز