همشهری آنلاین: معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اختصاص 500 میلیون تومان برای رفع نواقص خوابگاه‌ها در هفته خوابگاه‌ها خبر داد.

غلامرضا خواجه سروی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مسئولین،‌ مدیران و معاونان وزارت علوم در هفته خوابگاه‌ها از کلیه خوابگاه‌های کشوربازدید می‌کنند، افزود: همچنین به طور مشخص معاونین فرهنگی و دانشجویی از خوابگاه‌های شهر تهران بازدید و نواقص و کاستی‌های آنان را بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به بررسی کمبودها در طی بازدید از خوابگاه‌ها، اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ 500 میلیون تومان برای رفع نواقص خوابگاه‌ها اختصاص داده شد که امسال نیز به همین نسبت به دانشگاه‌ها کمک می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در خوابگاه‌ها، تصریح کرد: همچنین در این هفته از خیرین خوابگاه ساز نیز تقدیر می‌شود.

معاون وزیر علوم با اشاره به تخصیص سهمیه عتبات عالیات و حج عمره برای خیرین خوابگاه ساز، گفت: امسال 50 نفر سهمیه حج عمره و عتبات برای خیرین خوابگاه‌ساز در نظر گرفته شده است.

خواجه سروی در خاتمه با بیان اینکه در استان‌ها نیز اقدامات ویژه هفته در خوابگاه‌ها صورت می‌گیرد، گفت: علاوه بر این مسئولان استان و شهرستان نیز از امکانات خوابگاه‌ها بازدید خواهند کرد.

کد خبر 170171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز