همشهری آنلاین: سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور، تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی را اعلام کرد.

به گزارش  ایسنا، کارت‌های شرکت در آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی برای کلیه داوطلبان آزمون مذکور از روز دوشنبه 25 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.snajesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی باید روز چهارشنبه 27 اردیبهشت به حوزه های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

ضمناً بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، شروع فرآیند برگزاری آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح روز پنجشنبه 28 اردیبهشت در 34 شهرستان مختلف کشور خواهد بود. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

سایر اطلاعات در برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته قابل پرینت و دریافت می‌باشد.

در این اطلاعیه در خصوص نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون آمده است: کارت های‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ در روزهای دو ‌شنبه 25 و سه‌شنبه 26 اردیبهشت برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ برای پرینت کارت شرکت در آزمون خود باید در تاریخ‌های تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شخصی (شامل نام خانوادگی ونام ، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا نام خانوادگی، نام و کد رهگیری یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

کد خبر 169436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز