همشهری آنلاین: عضو هیئت مدیره بانک ملی با بیان اینکه تاکنون 800 هزار سکه تحویل متقاضیان شده گفت: براساس اطلاعات رسیده استقبال خوبی از دریافت گواهی سپرده شده است.

عباس کمره‌ای با بیان اینکه تاکنون حدود 800 هزار سکه توسط بانک ملی تحویل متقاضیان شده در مورد تعداد افراد مراجعه کننده برای دریافت سکه اظهار داشت: آماری از میزان افراد مراجعه‌کننده ندارم و طبیعی است که عده‌ای مراجعه نکرده و برخی هم از سایر ابزارها استفاده کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که میزان استقبال از سایر ابزارها چقدر بوده گفت: آمار میزان استفاده از سایر ابزارها را ندارم و تنها آمار تقریبی تحویل سکه مشخص شده اما استقبال از دریافت گواهی سپرده در این مدت مناسب بوده‌ است.

عضو هیئت مدیره بانک ملی یادآور شد:‌ نرخ خرید سکه توسط بانک ملی 636 هزار تومان است و فعلا تغییری نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما عرضه سکه‌های پیش‌فروشی عامل اصلی کاهش قیمت سکه بوده به فارس گفت: پارامترهای مختلفی بر کاهش قیمت سکه تاثیر‌گذار است که می‌توان به نرخ ارز، و قیمت اونس جهانی اشاره کرد.

کمره‌ای ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت ارز در روزهای اخیر در بازار به طور نسبی کاهش یافته بر قیمت سکه تاثیر گذار بوده و همچنین کاهش نگرانی‌ها ناشی از عدم اجرای تعهدات بانک مرکزی قبل از آغاز طرح و افزایش عرضه سکه موجب کاهش قیمت سکه در بازار شد.

کد خبر 168263
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز