شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: آثار 25 هنرمند ایرانی به ششمین مسابقه طنز ایتالیا که از روز 19 می (30 اردیبهشت) در شهر Codogno ایتالیا افتتاح می‎شود، راه یافت.

پوستر تجسمی

به گزارش ایلنا، این مسابقه طنز که در سال 2012 ششمین دوره خود را تجربه می‎کند، با حضور 514 هنرمند از 43 کشور مختلف در سراسر پنج قاره برگزار می‌شود که از میان این هنرمندان 25 هنرمند ایرانی نیز به عنوان برگزیده به بخش نمایشگاهی این جشنواره راه یافته‌اند.

این دوره از مسابقه طنز ایتالیا که با موضوع "جامعه چگونه درحال تغییر است"، در لیست اسامی راه یافته به نمایشگاه نام هنرمندان ایرانی چون امین فامیل باغستانی، حسام فطرتی، محمد آرزو، محسن اسدی، علیرضا نصرتی، اسماعیل بابایی، محسن ظریفیان، سمیرا براتی، عابدین محمدی، سهراب خیری، محمدعلی خلجی، حمید صوفی، محمود آزادنیا، رضا مختار جوزانی، جلال پیرمرزآباد، مجتبی فیضی، فرهاد بهرامی ریکانی، کاوه خضری، میترا آزادی، سیدحسین علی نژاد، فخرالدین دوست محمد، سیدمحمد تقی نسابه، پویا عبدلی، حسین یزدان کشمیری و سعید صادقی دیده می‎شود.

آثار هنرمندان راه یافته به نمایشگاه این مسابقه از 19 ماه می تا 10 ژوئن (30 اردیبهشت تا 21 خرداد) امسال در بیمارستان سابق شهر کودوگنو در ایتالیا که از قرن هجدهم میلادی باقی مانده، درمعرض دید علاقمندان هنر کاریکاتور قرار خواهد گرفت.

در طول برگزاری این نمایشگاه برنامه‎های متنوعی با عنوان "شهر طنز" با همکاری بخشهای مختلف در شهر کودونگو ایتالیا برگزار خواهد شد.

برگزارکنندگان این جشنواره که با هدف از این مسابقه را هجو در رفتار انسانها در جامعه اعلام کرده‌اند، در زمان برگزاری مراسم اهدای جوایز برگزیدگان و برپایی نمایشگاه کاتالوگ این جشنواره را منتشر و به برگزیدگان اهدا خواهند کرد.

 

کد خبر 168104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز