شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین- امیر زنده‌رود: همواره سعی داشته‌ایم با ارائه گزارش‌های مستند به کاربران همشهر‌آنلاین آن‌ها را از وضعیت سایت مطلع کنیم.

امیر زنده‌رود

روند افزایش کاربران در عرصه رقابتی سایت‌های اینترنتی که هم وجه خبری دارند و هم به‌عنوان دایره‌المعارفی برای کاربران تلقی می‌شوند، یک اصل رقابتی در فضای سایبر است که همشهری‌آنلاین مستثنی از آن نیست.

تحریریه همشهری‌آنلاین همواره سعی کرده تا با جمع آوری اطلاعات به موقع و به روز در قالب گزارش، خبر، تحلیل، چانک و عکس در زمینه‌های مختلف، همشهری‌آنلاین را به سایتی پرمخاطب برای سلیقه‌های مختلف تبدیل کند.

از این‌رو یکی از ده‌ها شاخصی که در این روند کنترل و بررسی می‌شود افزایش یا کاهش تعداد کاربران است که هموراه به شکل یک گزارش ثبت رکورد در مقاطع مختلف به اطلاع مخاطبان می‌رسد که پس از مدتی همین رکوردهای ثبت شده دوباره به حداقل تعداد بازدید کنندگان سایت همشهری‌آنلاین مبدل می‌شود.

more  همشهری آنلاین: گزارش اول/ همشهری آنلاین؛ عبور از مرز 42 هزار کاربرآمار کاربران روزانه همشهری‌آنلاین از 70 هزار نفر گذشت/ تعداد بازدیدکنندگان روزانه همشهری‌آنلاین از مرز 100 هزار کاربر گذشت/ تعداد کاربران روزانه همشهری‌آنلاین از مرز 126 هزار کاربر گذشت/ گزارش تطبیقی از وضعیت کاربران همشهری‌آنلاین در دو مقطع/ و ....

این‌بار هم همین رویه اتفاق افتاده است، 21 شهریور 1390 رکورد عبور از 180 هزار کاربر را ثبت و اعلام کردیم.

more  رکورد تازه برای همشهری‌آنلاین: 188 هزار بازدید کننده

و حالا در فاصله‌ای کمتر از 200 روز شاهد آن هستیم که تعداد بازدید کنندگان همشهری‌آنلاین از 180 هزار نفر فراتر رفته است.

گزارش-تعداد کاربران 01-02-91

پس اجازه بدهید اعلام کنیم که این روند اکنون ما را به سمت آخرین رکود ثبت شده در همشهری‌آنلاین یعنی بیش از 213 هزار نفر کاربر در روز نزدیک می‌کند. باز هم اطلاع رسانی می‌کنیم.

کد خبر 167089
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز