همشهری آنلاین: برخی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه ارومیه اعلام کردند که این دانشگاه به علت در پیش داشتن المپیاد ورزشی، اقدام به تعمیر و رنگ آمیزی خوابگاه و بیرون کردن دانشجویان از خوابگاه کرده است اما مسئولان دانشگاه این خبر را تکذیب کردند.

به گزارش مهر، براساس اعلام دانشجویان دانشگاه ارومیه، خوابگاه‌های پردیس دانشگاهی این دانشگاه، به علت تعمیر و رنگ آمیزی برای المپیاد ورزشی تعطیل شده و دانشجویان نیز هم اکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

دانشجویان این دانشگاه طی تجمعی اعتراض خود را به این حرکت مسئولان دانشگاه اعلام کردند.

این در حالی است که حسن صدقی گمچی، رئیس دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تکذیب این موضوع، گفت: خبر مربوطه صحت ندارد و کسانی که این موضوع را مطرح کردند بهانه دیگری به جز این مورد، پیدا نکرده‌اند.

همچنین مسئول روابط عمومی دانشگاه ارومیه در گفتگویی اعلام کرد که هیچ تجمع و اعتراضی در دانشگاه ارومیه صورت نگرفته، زیرا هیچ کدام از خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه نیازی به تعمیر و رنگ آمیزی نداشته‌اند که این امر در نیمه سال تحصیلی صورت گیرد.

وی یادآوری کرد که المپیاد ورزشی کشوری دانشجویان تیرماه در دانشگاه ارومیه برگزار خواهد شد و به دانشجویان اعلام می‌شود از 7 تیرماه و با پایان یافتن امتحانات پایان ترم، خوابگاه خود را به منظور اسکان دانشجویان شرکت کننده در المپیاد ورزشی تخلیه کنند.

این مقام مسئول در دانشگاه ارومیه در پاسخ به این سوال که چرا باید با وجود برگزاری المپیاد ورزشی، دانشجویان را از خوابگاه بیرون کرد، تصریح کرد: لزومی ندارد که دانشجویان بعد از پایان یافتن امتحانات در خوابگاه بمانند و خوابگاه‌ها در فاصله میان بهار و تابستان نیاز به تعمیر دارند. از سوی دیگر به علت استیجاری یا خودگردان بودن برخی خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه، طی قراردادی با این خوابگاه‌ها تاریخ اسکان دانشجویان مشخص شده است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه ارومیه با تکذیب این خبر که خوابگاه‌های این دانشگاه از هم اکنون جهت آمادگی برای المپیاد ورزشی دانشجویان در حال تعمیر و رنگ‌آمیزی هستند، تاکید کرد: این اخبار اصلاً قابل استناد نیست و دانشگاه ارومیه هیچ گاه 20 هزار دانشجوی خود را قربانی المپیاد ورزشی نمی‌کند.

کد خبر 166367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز