همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که بارندگی شب گذشته تاکنون مشکلی در زمینه آبگرفتگی در سطح شهر ایجاد نکرده است از آماده باش همه اکیپ‌های خدمات شهری در همه مناطق به منظور رفع مشکلات احتمالی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهندس مجتبی عبداللهی با بیان این مطلب گفت: در بارندگی که از شب گذشته در تهران آغاز شده خوشبختانه مشکل خاصی به لحاظ آب گرفتگی وجود نداشت و برخی نقاط نیز که دچار آب گرفتگی‌های سطحی شده بود رفع مشکل شد.

وی افزود: همه اکیپ‌های خدمات شهری در همه مناطق در آماده باش کامل هستند و اکیپ‌های آتش نشانی نیز برای رفع مشکلات احتمالی آماده هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه اظهار کرد: از روز گذشته لایروبی انهار و همچنین جمع آوری زباله‌ها از سطح شهر به دفعات بیشتر صورت گرفته است تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

وی با تاکید بر این که هم اکنون مشکل خاصی از نظر آبگرفتگی در سطح شهروجود ندارد گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارندگی تا اواخر امشب ادامه دارد که با توجه به این فصل و بارندگی‌های بهاری که توام با آب شدن برف در کوهپایه هاست و حجم آب را بالا می‌برد، آمادگی کامل برای پیشگیری ورفع آبگرفتگی‌ها وجود دارد.

 

کد خبر 166134
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز