مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

گروه شهری: مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در سال‌جاری جشنواره شمسه در 10 رشته در مناطق 22 گانه برگزار خواهد شد، گفت:

تکمیل کانون‌های قرآن و عترت و خانه‌های فرهنگ و هنر در مناطق شهر تهران از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی شهرداری تهران در سال‌جاری است.

عبادالله رمضانی درخصوص مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران در سال‌جاری اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه سال 91، بحث جشنواره شمسه است که ما امسال شمسه را در 10 رشته برگزار می‌کنیم. وی با بیان اینکه شمسه به معنای شهروند، محله، سرمایه اجتماعی و هویت است، گفت: در سال گذشته جشنواره شمسه در 8 رشته قرآن، نهج‌البلاغه، سرود، موسیقی، تئاتر، عکس، فیلم، نقاشی، تندیس و شعر و ادب با مشارکت مردمی برگزار شد و امسال این جشنواره حداقل به 10 رشته افزایش می‌یابد.

رمضانی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری تهران در سال‌جاری تکمیل کانون‌های قرآن و عترت و خانه‌های فرهنگ و هنر است که در مناطق 22گانه شکل می‌گیرد و امیدواریم بتواند بخش عمده‌ای از جوانان شهر را جذب کند.
مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی مطابق با مناسبت‌های مختلف نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران در سال‌جاری است.

سیدمحمدهادی ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران نیز سال گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره شمسه تاکید کرده بود که شهرداری تهران تنها وظیفه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مجموعه‌های جشنواره‌های شمسه را عهده‌دار بوده و فرایند اجرایی آن با مشارکت مدیران محله، دبیران هادی و شهروندان طی شده است. طیف مخاطبان شمسه بسیار گسترده است و تمامی گروه‌های سنی را در خود جای داده است. به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران پیش از این قرار بود این جشنواره در 12 رشته اجرا شود.

کد خبر 166046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز