جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در برخی نقاط استانهای مرکزی، شرقی و شمال شرق کشوربارش باران، رگبار و رعد و برق در برخی ساعات رخ می‌دهد.

آب و هوا

عبدالرضاامیدوار شهری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: نقشه‌های پیش یابی برای سه روز آینده بیانگر گذر تدریجی ناوه تراز میانی جو از روی کشور است که در این مدت گاهی سبب بارش باران یا رگبار و رعد وبرق در برخی نقاط در استانهای واقع در مناطق مرکزی، شرقی و شمال شرقی می‌شود که در روز شنبه (19 فروردین) شدت بیشتری خواهد داشت.

 به گفته وی، تا اواسط هفته آینده در اکثر نقاط کشور دما به طور نسبی افزایش می‌یابد و از روز سه شنبه سامانه بارشی ازسمت غرب و جنوب غرب بتدریج وارد کشور می‌شود.

 امیدوار اظهار داشت: افزایش دما در روز‌های یکشنبه و دو شنبه قابل توجه است که در ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز سبب تشدید ذوب برف خواهد شد.

 وی افزود: امروز آسمان تهران صاف گاهی نیمه ابری در ارتفاعات با بارش پراکنده یا رگبار و رعد و برق همراه است و فردا آسمان تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق یا بارش پراکنده همراه است.

کد خبر 165032
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز