یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بنیاد خیریه کودکان اُتیسم همزمان با روزجهانی اُتیسم در نظر دارد کارگاه یک روزه‌ای را برای اولیاء کودکان طیف اُتیسم برگزار کند.

ناصر زجاجی رئیس بنیاد خیریه کودکان اُتیسم ضمن اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: این کارگاه  روز جمعه اول اردیهشت ماه و از ساعت 9 صبح تا 19 عصر و با همکاری  و مشارکت انستیتو روانپزشکی دانشگاه تهران و به صورت رایگان برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

به گفته رئیس بنیاد اُتیسم ،اولیاء کودکان اُتیسم که علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه یک روزه هستند می‌توانندبرای ثبت‌نام و حضور در کارگاه آموزشی یادشده در ساعات 10 تا 12 صبح و 14 تا 18 عصر روزهای غیر تعطیل تا قبل از 27 فروردین با تلفن‌های زیر تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش بنیاد خیریه کودکان اُتیسم بیش از یک سال است که به شکل منظم و جدی فعال است و به خانواده‌های کودکان اُتیسم و فرزندان اُتیستیک آنان خدمات رایگان در شاخه‌های مختلف مشاوره و روانپزشکی و پزشکی ارائه می‌کند.

more

  320 مراجعه ماهانه به بنیاد خیریه کودکان اُتیسم

برگزاری تورهای یک روزه تفریحی برای خانواده‌ها و فرزندان اُتیسم از جمله برنامه‌های منظم و مستمر این بنیاد است که آخرین آن‌ تور یک روزه برای کودکان اُتیسم در ماه اسفند در مرکز تفریحی و شهر بازی تیراژه بود که کودکان و خانواده‌های آنها به صورت رایگان به مدت 5 ساعت از امکانات بازی و تفریحی این مجموعه استفاده کردند.

more

  گزارش تصویری از تور یکروزه بنیاد خیریه کودکان اُتیسم

پیش ازاین گردهمایی بزرگی از خانواده‌های اُتیسمی با حضور فرزندانشان در بنیاد خیریه کودکان اُتیسم برگزار شده بود.

more  برگزاری نخستین گردهمایی بنیاد خیریه کودکان اُتیسم

کد خبر 165008
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز