همشهری آنلاین: تا کنون ۲۰ امضا از سوی نمایندگان به دست هیئت رییسه رسیده است و اگر تا فردا توفیقی حاصل نشود موضوع استیضاح وزیر کار را اعلام خواهیم کرد.

محمدرضا باهنر گفت: اگر تا فردا توفیقی برای برکناری مرتضوی حاصل نشود، طرح استیضاح وزیرکار را اعلام وصول خواهیم کرد.

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود دراولین جلسه علنی خانه ملت در سال جدید با اشاره به مواد ۲۱۹ و ۲۲۰ آیین نامه داخلی مجلس گفت: در پایان روزهای سال گذشته امضا‌هایی از سوی نمایندگان در رابطه با استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی جمع آوری شده بود، ولی رییس مجلس در آن زمان نسبت به استیضاح مرتضوی بیان کرد این تنها یک پیشنهاد است و باید صبر کرد تا تکلیف مشخص شود.

وی درادامه افزود: با توجه به اینکه امروز شاهد این هستیم که مرتضوی به عنوان وزیر کار منصوب شده‌اند طبق آیین نامه داخلی امضا‌ها جمع آوری شده و قرار بود تا پایان جلسه علنی امروز از سوی هیت ریسه اعلام وصول شود.

باهنر نیز در پاسخ به تذکر نادران گفت: تا کنون ۲۰ امضا از سوی نمایندگان به دست هیئت ریئسه رسیده است و طبق ماده ۲۲۰ آیین نامه داخلی مجلس می‌بایست در‌‌ همان جلسه یا جلسه بعدی اعلام شود و اگر تا فردا توفیقی حاصل نشود موضوع استیضاح وزیر کار را اعلام خواهیم کرد.

 

کد خبر 164746
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز