همشهری آنلاین: همزمان با روز بین‌المللی آگاهی ازخطر مین، کنفرانس بین‌المللی مین‌زدایی، نمایشگاه دستاوردهای نوین پاکسازی و مسابقات روبات‌های مین‌یاب با حضور مسئولان لشکری و کشوری، نمایندگان سازمانهای بین‌المللی، اساتید، متخصصین و کارشناسان مجرب در امور مین‌زدایی بشردوستانه به‌مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی در تهران برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی مین‌‌زدایی 15 فروردین در تهران برگزار می‌شود

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ این برنامه‌ها توسط معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع، مرکز مین‌زدایی کشور و دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برگزار می‌گردد.

افزایش آگاهی نسبت به اهمیت مین‌زدایی در بهداشت و سلامت مردم ، حمل و نقل ، محیط زیست و اقتصاد ، ارائه روشها و فن‌آوری جدید در حوزه مین‌زدایی ، گسترش مشارکت و تبادل دانش و اطلاعات ، آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردها و فن‌آوریهای پیشرفته جهان در حوزه مین‌زدایی و تبیین جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مسائل علمی و اجرایی مربوط به مین‌زدایی از اهداف این کنفرانس به شمار می‌رود.

حامیان کنفرانس مذکور عبارتند از: کمیته بین المللی صلیب سرخ، جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و مرکز بین‌المللی مین‌زدایی بشردوستانه.

 

کد خبر 164330
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز