همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: وضعیت جسمی علی دایی رضایت‌بخش است اما معالجه ادامه دارد.

علی دایی

علیرضا کاشانی‌نژاد گفت: پس از انتقال علی دایی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان کادر تیم پزشکی مجرب با حضور پزشکان متخصص اقدامات درمانی خود را به سرعت آغاز کردند.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی دایی از ناحیه گوش و سر به فارس گفت: افزود: مراحل عکسبرداری ار نقاط آسیب‌دیده انجام شده و زیر نظر پزشکان مراحل درمانی وی ادامه دارد.

سرمربی تیم راه‌آهن امشب پس از بازگشت از اصفهان به همراه برادر و دستیارش میاچ با خودروی شخصی در اتوبان اصفهان کاشان در نزدیکی منطقه بادرود واژگون و راهی بیمارستان شهید بهشتی کاشان شد.

خبرآنلاین هم نوشت: واژگون شدن خودروی علی دایی در حوالی کاشان که به دلیل سرعت بالا و انحراف ناگهانی رخ داد سبب شده تا همه اهالی فوتبال دل نگران وضعیت سلامتی او باشند.

بلافاصله پس از انتشار خبر و درحالی که هنوز خانواده سرمربی راه آهن و سرشناس ترین چهره فوتبال ملی ایران از این حادثه خبر نداشتند، علی پروین در تماسی با محمد دایی که همراه برادرش در تصادف بوده و همچنین در تماس با محمد حسن انصاری فرد مدیر راه آهن از احوال علی دایی پرسید .

پس از او امیر قلعه نویی، منصور ابراهیم زاده و مهدی مهدوی کیا هم در تماس با نزدیکان دایی جویای احوال سلامتی کاپیتان به یادماندی فوتبال ایران شدند.

کد خبر 163882
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز