در آغاز سال نو همیشه بر سر یافتن یک هدیه مناسب و قابل استفاده برای فرزندان کوچکمان با یکدیگر در حال بحث و گفت‌وگو هستیم و در واقع اطلاع کافی از خریدن نوع هدیه برای فرزندانمان نداریم و در آخر نیز با پرداختن هزینه ای، هدیه‌ای خریداری می‌کنیم که به هیچ عنوان برای کودکان مناسب نیست و مورد استفاده‌شان قرار نمی‌گیرد

gift

اما همه پدر و مادرها باید بدانند که در حقیقت یک هدیه خوب باید ایمن و بدون ضرر باشد و به فرزندتان آسیبی نرساند و بازی‌کردن با آن وسیله خطری برای او نداشته باشد و همچنین فرزندتان را از نظر شخصیتی و فردی ارتقا بخشد یا به عبارت دیگر باعث تقویت و بهبود شخصیتی فرزندتان شود. به این ترتیب برای انتخاب یک هدیه درست و مناسب برای فرزندتان شما باید توجه و دقت خاصی روی جزئیات آن وسیله داشته باشید و بررسی کنید تا مطمئن شوید که از نظر فکری و رفتاری چه تأثیری روی فرزندتان خواهد داشت و آیا برای سن و سال او مناسب هست یا نه؟ بهترین هدیه برای کودکان، اسباب‌بازی‌های بچگانه و مطابق با سن‌شان است.

شما والدین گرامی ممکن است با هدایای زیادی همراه با کیفیت‌های بسیار زیاد و در سطح بالایی در مغازه‌ها و سطح شهر مواجه شوید اما در این نوشتار درصدد آن هستیم که برخی از بهترین هدایا برای فرزندان‌تان را به شما عرضه کنیم؛ هدایایی از قبیل اسباب‌بازی‌های چوبی، کتاب‌های کودکان، اسباب‌بازی‌های مخصوص حمام و آب‌بازی کودکان و تلفن همراه‌های اسباب‌بازی که آهنگ‌های مختلفی در حافظه آنها وجود دارد که در این قسمت از مقاله در مورد هر یک از این موارد، جداگانه و به‌طور مفصل توضیح خواهیم داد.

اسباب‌بازی‌های چوبی: در واقع اسباب بازی‌های چوبی، اسباب‌بازی‌های روشن، درخشان و ایمنی برای فرزندان‌تان هستند. مهره‌های چوبی، پازل‌های چوبی، حروف الفبای چوبی، ساعت اسباب‌بازی چوبی، سنتور چوبی، پشته سازهای سه‌گانه هندسی چوبی، اعداد، ارقام و حروف الفبای سنتی چوبی، آجرها و خشت‌های چوبی و بسیاری دیگر از انواع و اقسام اسباب‌بازی‌های چوبی که به فرزندانتان در یادگیری حسابداری و حساب و کتاب‌کردن، خواندن، تشخیص‌دادن انواع رنگ‌ها، سایزها و اشکال مختلف و همچنین لذت‌بردن از موسیقی، برخی از دلایل شناخت و ادراک محیط اطراف است که این امکان را به بهترین وجه ممکن، اسباب‌بازی‌های چوبی برای فرزندانتان فراهم می‌کند و بسیار مفید و مؤثر واقع می‌شود و در تسریع و کیفیت یادگیری آنها بسیار اثربخش خواهد بود.

کتاب‌های کودکان: کتاب‌های کودکان باعث می‌شود که چشمان فرزندان شما روی معجزات و شگفتی‌های جهان باز شود و همچنین کمک می‌کند تا زیبایی‌ها و جواب برخی از سؤالاتشان را نیز بیابند. در دوران کودکی فرزندان‌تان، آنها را با شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌شان ازجمله سفید برفی و هفت کوتوله، پو، شرک و... آشنا‌سازید. کتاب‌ها و مطالعه آنها به فرزندانتان می‌آموزد که آن دسته از افرادی که شروع به کسب اطلاعات در مورد دنیای اطراف‌شان می‌کنند، مهربان‌تر، صادق و راستگوتر و همچنین انسان‌های بسیار اصیل، شریف و نجیبی هستند.

اسباب‌بازی‌های مخصوص حمام و آب بازی کودکان: کودکان با آب می‌توانند بازی‌های شاد و سرگرم کننده‌ای را به‌وجود آورند، همچنین در شناخت و ادراک دنیای اطراف کودکان نیز بهترین چیز آن است که بدن‌شان در آب باشد. عالی‌ترین عکس‌هایی هم که یک کودک می‌تواند داشته باشد، عکس‌هایی است که در حال شنا‌کردن و یا در حقیقت آب‌بازی است. حمام‌کردن یک کودک به‌صورت هر روزه، بیشتر از آنکه فقط از نظر روند بهداشتی و خلوص و پاکی کودک حائز اهمیت باشد، یکی از پسندیده‌ترین و مطبوع‌ترین تشریفات در زندگی‌‌اش خواهد بود.

در پایان از شما خوانندگان گرامی می‌خواهیم که بعد از مطالعه این مقاله، نکات و موارد طلایی و مهم آن را به خاطر بسپارید تا در مواقع خریدن هدیه برای فرزندانتان با شک و دودلی روبه‌رو نشوید و با آگاهی کامل برای آنها هدیه بگیرید.

Articlenext.com

کد خبر 163771
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز