سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۰
۰ نفر

آنکارا‌: عکاسی که از پرواز گروهی 5هزار پرنده عکس گرفته بود با کمال تعجب متوجه شد که آنها درست به شکل علامت تعجب درآمده‌اند.

پرنده ها - علامت تعجب

خانم نورای اهل ترکیه هنگامی توانست این تصویر را با دوربینش ثبت کند که یک شکارچی باعث شده بود پرنده‌ها به هوا برخیزند. وی در این باره می‌گوید:‌ معمولا شکارچی‌ها به دریاچه موگان می‌آیند تا پرنده‌ها را شکار کنند اما کمتر پیش می‌آید چنین صحنه‌ای برای عکاسی حاضر و آماده شود، به هر حال به‌نظر من آنها فریاد کمک سر داده بودند. گفتنی است این تصویر که به کارتون‌ شباهت دارد در آرشیو‌های عکاسی مانندی ندارد.

تولد نوزاد 6/5 کیلویی

کالیفرنیا: دکتر‌ها به یک زن آمریکایی گفته بودند که وی نوزاد سنگینی به دنیا خواهد آورد و به همین دلیل باید در شرایط ویژه زایمان کند اما هیچ‌یک از آنها تصور نمی‌‌کردند که بعد از عمل سزارین، وی نوزادی 5 /6 کیلویی به دنیا بیاورد. دکتر جرالد‌وایت متخصص زنان و زایمان در این باره می‌گوید: من از سال 1961 در بیمارستان‌های بسیاری کار کرده‌ام اما این پسربچه 5 /6 کیلویی سنگین‌ترین نوزادی است که تا به حال شاهد به دنیا آمدنش بوده‌ام. همچنین به گفته خانم سیگلر مادر این نوزاد، بچه نخست وی نیز هنگام تولد حدود 5کیلوگرم وزن داشته است.

نبرد 120میلیون سال پیش

باواریا: بقایای فسیلی ماهی زرهپوشی متعلق به 120میلیون سال پیش در باواریای آلمان کشف شده است. فسیل یاد‌شده این موجود را در حال به دام انداختن شکارش نشان می‌دهد. گفتنی است، با وجود اینکه پتروسائور دم‌دراز که شکار این ماهی باستانی شده، از بال‌های بزرگی برخوردار است اما نتوانسته خود را از دام این ماهی برهاند. بال‌های این خزنده بالدار در داخل یا اطراف دهان ماهی 63‌سانتی‌متری شکارچی به‌طور کامل مشخص است. به گفته زمین‌شناسان فسیل‌ یاد‌شده در نوع خود بی‌مانند است و دانشمندان در حال تحقیق روی آن هستند.

ابر‌هایی به شکل اسب

ولز: براساس برخی افسانه‌ها هنگامی که اسبی می‌میرد به مرتع‌های سبز میان ابر‌ها می‌رود اما به‌نظر می‌رسد اسبی که عکاس آزاد انگلیسی تصویر آن‌را شکار کرده است به آسمان ولز انگلستان سرک کشیده است. به گفته آقای دیویس عکاس ابر‌ی که در آسمان ولز درست به شکل سر یک اسب شکل گرفته بود بسیاری از رهگذران این شهر را محو تماشای خود کرد و همان‌طور که در تصویر به‌خوبی مشخص است این اسب دارای چشم، یال و بینی کاملی است. من نیز اگر برای طراحی یک وب‌سایت مشغول عکاسی نبودم شانس گرفتن این عکس نصیبم نمی‌شد.

کد خبر 163488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز