همشهری آنلاین: جانشین وزیر دفاع از برنامه‌ریزی گسترده این وزارتخانه برای ارتقاء میزان صادارت تجهیزات نظامی به کشورهای دوست و همسایه در سال آینده خبر داد.

سردار مجید بکایی
فارس نوشت: سردار مجید بکایی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه ریزی این وزارتخانه در راستای تحقق هرچه بیشتر جهاد اقتصادی، گفت: وزارت دفاع به عنوان یکی از مراکز مهمی که می‌تواند نقش بسزایی در این خصوص داشته باشد، برنامه‌های خوب و ارزنده‌ای را برای یک ایجاد یک حرکت جهشی در زمینه تحقیق و توسعه فناوری تدارک دیده که با اجرای آن می‌توان موضوع جهاد اقتصادی را با برنامه‌ریزی بهتری دنبال کرد.

سردار بکایی همچنین به اهمیت بحث صادرات تسلیحات نظامی به خارج از کشور اشاره کرد و افزود: موضوع صادرات یکی از مسایل اساسی مد نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که در این خصوص تلاش‌های گشترده‌ای هم صورت گرفته تا در سال آینده بتوانیم صادرات نظامی را به وضعیت قابل توجهی ارتقا دهیم.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر دفاع لبنان به کشورمان و مذاکرات درخصوص تجهیز ارتش این کشور خاطرنشان کرد: طبیعتا در زمینه صادرات تسلیحات، ارتباطات گسترده‌ای نیز با کشورهای دوست و همسایه خواهیم داشت.
کد خبر 163162
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز