همشهری آنلاین: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بازگشایی جاده کرج به چالوس در استان مازندران از مسدود بودن 21 محور در کشور خبر داد.

پلیس راه راهور

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور با بیان اینکه محور کرج به چالوس در استان البرز که به علت بارش شدید برف، کولاک و عدم دید کافی از ساعت 6:30 صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند) مسدود شده بود با کمک عوامل راهدای بازگشایی شد، گفت: محور هراز در استان مازندران نیز که از ساعت 7:45 صبح امروز به علت بارش شدید برف، کولاک و عدم دید کافی مسدود شده بود با کمک عوامل راهداری و پلیس راه مجددا بازگشایی شد.

 رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازگشایی محور بانه ـ سقز، سنندج ـ مریوان و سنندج ـ کامیاران در استان کردستان، اظهار کرد: این محورها نیز که به علت کولاک شدید و عدم دید کافی مسدود بود، در ساعت شش صبح امروز با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

 وی با بیان اینکه محورهای سنقر ـ همدان، سنقر ـ کرمانشاه و کرمانشاه ـ کامیاران در استان کرمانشاه که به دلیل کولاک شدید و عدم دید کافی مسدود شده بود، صبح امروز مجددا بازگشایی شد، تصریح کرد: محور اراک ـ توره نیز در استان مرکزی که به علت کولاک شدید و عدم دید کافی مسدود شده بود در ساعت 6:30 صبح امروز با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

 سلبی در ادامه با اعلام خبر بازگشایی محور اردبیل ـ سراب در استان اردبیل، تصریح کرد: محور همدان ـ سنندج در استان‌های همدان و کردستان نیز که به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود با کمک عوامل راهداری صبح امروز بازگشایی شد.

 رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای کرمانشاه ـ روانسر، روانسر ـ پاوه، روانسر ـ جوانمرد، اسلام آباد ـ قلاجه و کرند ـ سرپل ذهاب در استان کرمانشاه که به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بود، صبح امروز با تلاش عوامل راهداری و ماموران پلیس راه بازگشایی شد.

 مسدود شدن 21محور کشور به علت بارش برف

 سلبی همچنین در مورد محورهای مسدود شده به علت بارش برف و کولاک شدید به ایسنا، گفت: محور میانه ـ هشتگرد، میانه ـ فیروزآباد و سرچم به اردبیل در استان آذربایجان شرقی به علت بارش برف و کولاک همچنان مسدود است.

 وی بابیان اینکه محورهای مهاباد ـ سردشت، مهاباد ـ لوکان، تکاب ـ ایرانخواه، پیرانشهر ـ سردشت، تکاب ـ شاهین دژ، تکاب ـ بیجار در استان آذربایجان غربی به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده است، گفت: محورهای سقز ـ دیوان دره، مریوان ـ سقز، دیوان دره ـ ده گلان، حسین آباد ـ بیجار، دیوان دره ـ سنندج، بیجار ـ تکاب و باشماغ ـ مریوان در استان کردستان به علت کولاک شدید مسدود شده است.

 به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور ناجا همچنین محورهای قیدار ـ ابهر، قیدار ـ همدان و زنجان به دندی در استان زنجان مسدود شده است.

 وی بابیان اینکه محور همدان ـ کرمانشاه و شمشک ـ دیزین نیز مسدود است، عنوان کرد: در اکثر محورهای استان مرکزی از جمله محور زالیان ـ ازنا و هراز، کرج ـ چالوس، سوادکوه در استان مازندران و سلفچگان ـ بروجرد و کوهرنگ ـ لردگان در استان قم نیز بارش برف گزارش شده است.

کد خبر 162725
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز