همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، با انتشار پیامی ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات روز گذشته اعلام کرد: معاونت امور مجلس ریاست جمهوری آمادگی دارد مجلس نهم را با تعاملی سازنده همراهی کند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، با انتشار پیامی، ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات روز گذشته، اعلام کرد که معاونت امور مجلس ریاست جمهوری آمادگی دارد مجلس نهم را با تعاملی سازنده، همفکری و همراهی کند.

 * متن این پیام به شرح زیر است:

 «ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی بار دیگر در آزمونی سترگ، با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای افتخارآمیز در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبری معظم انقلاب و شهدای والامقام را خلق و صفحه تابناکی دیگر در دفتر زرین افتخارات ایران اسلامی ثبت کرد.

ملت آگاه و بیداردل با حضوری سرافرازانه در انتخابات 12 اسفند‌ماه، فجر نورانی 12 بهمن را به آفتاب پرفروغ 12 فروردین پیوند زد و سلسله افتخارات ایران اسلامی را با تداوم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تکمیل و یاس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورد.

خداوند متعال را به خاطر حمایت، هدایت و الطاف بیکرانش بر این مردم مومن، آزاده و آگاه، خاضعانه و خاشعانه سپاسگزاریم.

حال که به فضل الهی حماسه بزرگ انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی رقم خورده است، وظیفه خود می‌دانم این پیروزی غرورانگیز را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و به پیشگاه ملت شهید پرور و قهرمان ایران و تمامی نامزدهای محترم حاضر در عرصه رقابت‌های انتخاباتی بویژه منتخبین شایسته مردم که به مسوولیت خطیر و پرافتخار خدمتگزاری و نمایندگی این مردم سرافراز برگزیده شده‌اند، تبریک و تهنیت عرض کنم.

همچنین لازم است از زحمات تمامی مسوولان برگزاری انتخابات بویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و عوامل اجرایی و انتظامی و ناظران محترم انتخابات نیز قدردانی کنم.

امیدوارم نمایندگان محترم منتخب مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همچون گذشته، وارثان شایسته عزت و سربلندی و پرچمدار آرمان‌های والای نظام مقدس اسلامی بوده و با اتکال به تاییدات الهی و اهتمام در امر تقنین و پی‌ریزی و پیگیری سیاست‌های کلان و راهبردی کشور برای نیل به اهداف عالیه نظام و تحقق عدالت و توسعه معنویت‌محور، رفاه، عمران و آبادانی ایران اسلامی و با همکاری و همراهی سایر مسوولان موفق و موید باشند.

معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و سایر معاونت‌های امور مجلس دولت آمادگی دارند مجلس نهم و نمایندگان محترم را در این مسیر با تعاملی سازنده، همفکری و همراهی کنند.

کد خبر 162553
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز