یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۴
۰ نفر

لندن: نوجوان شلخته‌ای که چندین ماه از تمیز کردن اتاقش می‌گذشت با داد و فریاد مادرش مجبور شد لباس‌های چرکی را که کف اتاق انداخته بود جمع کند، اما در عین ناباوری یک بلیت بخت‌آزمایی را میان لباس‌هایش یافت که برنده 50‌هزار پوند بود.

نوجوان شلخته

 مادر رایان 19ساله در این‌باره می‌گوید: او مانند برخی نوجوان‌های همسن و سال خود همیشه از تمیزکردن اتاقش شانه خالی می‌کرد، اما چنانچه این‌بار نیز اتاقش را تمیز نمی‌کرد به بخت خود لگد زده بود. گفتنی است رایان قصد دارد برای تشکر از مادرش بابت غر‌غر‌های ارزشمندش، او را همراه پدرش به یک مسافرت تفریحی ببرد.

دستگاه ضد‌پرگویی

توکیو: به گفته روانشناسان هنگامی که صدای انسان در کسری از ثانیه بازتاب داشته باشد، ادامه صحبت مشکل خواهد بود. دانشمندان ژاپنی نیز با استفاده از همین ویژگی ذهن بشر دستگاهی را ساخته‌اند که جلوی پرگویی افراد را می‌گیرد. این وسیله «مسدود‌کننده سخن» (SpeechJammer) نام گرفته است. دستگاه یاد‌شده، شامل یک میکروفون است که به سوی فردی که در حال صحبت کردن است گرفته می‌شود و به ثبت سخنان وی می‌پردازد. این دستگاه صداها را به یک بلندگو منتقل می‌کند و کلمات را در همان جهات با یک تاخیر 2 /0ثانیه‌ای به فرد بازمی‌گرداند.

بزرگ‌ترین پروانه جهان

هیمالیا: برای هر عکاسی پیش نمی‌آید که هنگام رانندگی در منطقه شرق هند ناگهان بزرگ‌ترین پروانه جهان را مشاهده کند و موفق شود از آن عکس بگیرد اما این اتفاق برای ساندش‌کادور رخ داد. طول بال‌های این پروانه که با نام اطلس مشهور است به 25سانتی‌متر می‌رسد. کادور در مورد این پروانه می‌‌گوید: به‌قدری بزرگ بود که وقتی بال‌هایش را باز کرد خیال کردم می‌خواهد به من حمله کند. علت اینکه نام این پروانه‌ها را اطلس گذاشته‌اند نقشه‌های رنگی روی بال‌های آنهاست که شباهت زیادی به نقش و نگار‌های پارچه‌ها دارد.

مرد گرگی

مکزیکوسیتی: مردی در مکزیک با شباهت زیادی که به گرگ‌ها دارد به مرد گرگی معروف شده است. به گفته پزشکان راموس به بیماری موسوم به «سندرم گرگی» مبتلاست که باعث می‌شود در سطح بدن و به‌خصوص صورت موهای بسیار زیاد به‌طور غیرمعمول رشد کند. گفتنی است وی بار‌ها به رسانه‌ها اعلام کرده است که قصد از بین بردن این موها را ندارد.اما به‌گفته اطرافیان وی شرایط عجیب او هیچگاه مانعی برای داشتن شخصیتی مهربان نبوده است. لوسی نامزد راموس، درباره او می‌گوید: چهره راموس وحشتناک به‌نظر می‌رسد، اما او بسیار مهربان است.

کد خبر 162537

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز