همشهری آنلاین: معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: براساس نتایج نهایی شمارش آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، ایرج عبدی با کسب 67 هزار و 562 رای ماخوذه به عنوان نماینده منتخب مردم در این حوزه انتخاب شد.

فارس نوشت: حسن شریعت‌ن‍‍ژاد اظهار کرد: مجموع آرای ماخوذه در حوزه خرم‌آباد و چگنی 256 هزار و 90 رای بوده، که ایرج عبدی با کسب بیشترین رای در میان دیگر داوطلبان، ‌به عنوان نماینده منتخب مردم برگزیده شده است.

وی در مورد انتخاب نماینده دوم این حوزه انتخابیه نیز اظهار داشت: همچنین ابراهیم آقامحمدی با کسب 39 هزار و 356 رای و محمدرضا ملکشاهی‌راد با کسب 35 هزار و 920 رای برای انتخاب نماینده دوم این حوزه به انتخابات مرحله دوم راه یافتند.

شریعت‌ن‍ژاد گفت: نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس نهم در سطح این استان اعلام و افراد منتخب برای حضور در مجلس و همچنین داوطلبین راه یافته به دور دوم انتخابات مشخص شده‌اند و اسامی آنها به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام شده است.

استان لرستان در مجموع دارای 9 نماینده در مجلس شورای اسلامی است که دو نماینده آنها مربوط به حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی هستند.

لازم به ذکر است، استان لرستان دارای هفت حوزه انتخابیه است که الهیار ملکشاهی از کوهدشت، محمدتقی توکلی از الیگودرز، حجت‌الله خدایی سوری از سلسله و دلفان مستقیما به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان علی کاییدی و حمید کاضمی و در حوزه انتخابیه دورود و ازنا عباس قائد رحمت و حسین گودرزی به دور دوم انتخابات مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه بروجرد علاءالدین بروجردی به عنوان یکی از نمایندگان مردم بروجرد به مجلس راه یافت و هادی مقدسی و بهرام بیرانوند به دور دوم کشیده شدند.
کد خبر 162520
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز