همشهری آنلاین: دانشگاه پیام نور جزئیات ثبت نام و مدارک لازم برای نام نویسی از پذیرفته شدگان نهایی 3 آزمون فراگیر این دانشگاه را اعلام کرد و خبر از آغاز ثبت نام قبولی‌ها از 16 اسفندماه داد.

به گزارش مهر، پذیرفته شدگان نهایی در 3 آزمون کاردانی به کارشناسی(کارشناسی ناپیوسته)، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور باید از 16 تا 21 اسفندماه مدارک مورد نیاز را تنها در کد قبولی اعلام شده نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 به منظور ثبت نام با روش غیرحضوری ارائه کنند.

اصل مدارک لازم باید پس از اسکن در سایت ثبت نام دانشگاه پیام نور به نشانی http://reg.pnu.ac.ir توسط شناسه کاربری و گذر واژه بارگذاری شود.

مدارک اختصاصی مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی)

بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور، مدارک فوق دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی اشتغال به کار و گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری برای ثبت نام پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ناپیوسته الزامی است.

مدارک اختصاصی دوره کارشناسی پیوسته

همچنین مدارک دیپلم متوسطه سه ساله، پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم یا فوق دیپلم، کارنامه دوره متوسطه عمومی و دوره پیش دانشگاهی، رسید پستی تائیدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی، گواهی اشتغال به کار و گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری از جمله مدارک مورد نیاز برای مقطع کارشناسی پیوسته اعلام شده است.

مدارک اختصاصی دوره کارشناسی ارشد

مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته، مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته، گواهی اشتغال به کار و گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری نیز مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور است.

کد خبر 162420

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز