همشهری آنلاین: تا این لحظه مطهری ابوترابی، حداد عادل و آقا تهرانی بیشترین آرا را به خود اختصاص داده اند.

ایلنا نوشت: نتیجه شمارش آرا تا این لحظه بیانگر برتری علی مطهری، حجت الاسلام ابوترابی فرد، حداد عادل و آقا تهرانی نسبت به دیگر کاندیداها در صندوق های شمارش شده است.

با توجه به مشارکت حدود2 میلیون و ششصد هزار نفری شهروندان تهرانی(آمار غیر رسمی) در این انتخابات و عدم شمارش کامل صندوق ها احتمال تغییر در چهار نفر اول دور از ذهن نیست.

مهر هم نوشته است: بررسی های غیر رسمی از صندوق های شمارش شده در سطح تهران حاکی از صدرنشینی غلامعلی حداد عادل در نتایج آرای انتخاباتی است. این درحالی است که بین 4 نفر پس از حدادعادل نتایج در حال تغییر است.

از مجموع صندوق های شمارش شده غلامعلی حدادعادل ازدیگر کاندیداها پیش است و با ادامه این روند صدر نشین منتخبین مردم در راه یابی به مجلس نهم خواهد شد.

همچنین گزارش های غیررسمی حاکی از آن است که علی مطهری و احمد توکلی و مرتضی آقا تهرانی وحجت الاسلام ابوترابی پس از حدادعادل بیشترین آرا را کسب کردند. این درحالی است که وضعیت این 4 نفر نیز در مناطق مختلف تهران متفاوت است و هر چه بیشتر از آرا شمرده می شود وضعیت آرا نیز تغییر می کند. هنوز ترتیب این چند نفر مشخص نشده است.

همچنین دیگر گزارشها حاکی از آن است که نوباوه و کوثری و مرندی و میرکاظمی نیز نسبت به پیش بینی ها از آرای بالاتری برخوردارند. شمارش آرا در تهران همچنان ادامه دارد.اطلاعات تکمیلی بزودی منتشر می شود.

کد خبر 162402
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز