همشهری آنلاین: وزیر کشور در پاسخ درباره آمار غیر رسمی برخی رسانه‌ها از میزان مشارکت در انتخابات مجلس ‏نهم گفت: ما مجری هستیم و برابر شواهد دقیق باید اطلاع ‏رسانی کنیم، محافظ رأی مردم هستیم و باید برابر قانون کار اطلاع رسانی درباره بخش‌های مختلف انتخابات را انجام ‏دهیم.

در سال 2004 جابز تصمیم به تخریب آن گرفت
مصطفی محمدنجار در ستاد انتخابات کشور درباره اعلام میزان مشارکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدا باید بعد از اتمام رأی گیری در هر شعبه اخذ رأی، اعضای شعبه به اتفاق نماینده شورای نگهبان، نماینده هیئت نظارت، نماینده فرماندار، بازرس و نماینده کاندیدا نسبت به شمارش آرا اقدام می‌کنند، سپس جمع بندیشان را برای حوزه فرعی ارسال و بعد در حوزه اصلی تجمیع می‌شود و فرمانداری‌ها برای ستاد انتخابات کشور ارسال می‌کنند.

وی با بیان اینکه استقبال بی‌نظیر مردم فوق تصور بود، گفت: بر اساس اخباری که داریم حضور در سراسر کشور، از 8 صبح تاکنون به صورتی بود که صف‌ها طولانی و ازدحام مردم در شعب اخذ رأی گزارش شده و مردم در استا‌ن‌هایی مثل کردستان، آذربایجانی غربی و شرقی و چند استان دیگر زیر برف و باران برای رأی گیری حاضر شده‌اند، در این شرایط مردم خیلی خوب حضور پیدا کرده‌اند و نتایج را نیز با دقت اعلام خواهیم کرد.

وزیر کشور در پاسخ به پرسش مهر مبنی بر اینکه آمار برخی رسانه‌ها از میزان مشارکت در انتخابات مجلس نهم که البته بر اساس اطلاعات منابع غیررسمی درج شده‌اند نیز گفت: ما مجری هستیم و برابر شواهد دقیق باید اطلاع رسانی کنیم، محافظ رأی مردم هستیم و باید برابر قانون کار اطلاع رسانی درباره بخش‌های مختلف انتخابات را انجام دهیم.

نجار در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا عملیات برگزاری انتخابات با مشکل خاصی مواجه نشده است، نیز گفت: در زمینه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری خوشبختانه کمبودی نداشته‌ایم.
کد خبر 162336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز