همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات استان تهران اعلام کرد که طبق برآوردها تا ساعت 19 در حوزه انتخابیه شهر تهران 34 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده‌اند.

صفرعلی براتلو با اشاره به اینکه در انتخابات دور هشتم مجلس شورای اسلامی شاهد مشارکت 32 درصدی مردم تهران بودیم گفت: طبق برآورد ما، امروز تا ساعت 19 در حوزه شهر تهران 34 درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند و پیش‌بینی ما این است که میزان مشارکت در شهر تهران به بالای 40 درصد خواهد رسید و این یعنی اینکه کار بزرگی صورت گرفت.

رئیس ستاد انتخابات تهران با بیان اینکه در این دوره از انتخابات یک حماسه بزرگ و ماندگار رقم خورد به ایسنا گفت: البته باید بدانیم که ما در تهران بحث رقابت‌های قومیتی نداریم و در این دوره، نمایندگان نیز تبلیغات ضعیف و کمرنگی داشتند. از سوی دیگر مردم باید 30 نفر را انتخاب کنند، در حالی‌که میزان آگاهی و اطلاعشان از کاندیداها کم بود اما با همه این مسائل، باز هم مردم آمدند و این خیلی مهم است.

وی درباره میزان مشارکت مردم در شهرستان‌های استان تهران نیز اظهار کرد: در شهرستان‌های استان تهران میزان مشارکت خیلی عالی بوده و در برخی شهرستان‌ها میزان تعرفه کم آمده است. تا ساعت 4 بعدازظهر براساس آمار ما در شهرستان‌های استان تهران 50 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده بودند و این استقبال فهم، درک، بینش و ولایت‌مداری مردم را نشان می‌دهد و سیلی خود را مردم به استکبار زدند.
کد خبر 162334
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز