همشهری آنلاین: مادر شهید احمدی روشن گفت: همانند همه مردم ایران دوست دارم در سرنوشت خود سهیم باشم واز حقی که قانون برایم در نظر گرفته است، استفاده کنم.

انتخابات

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی هنگام رای دادن در صندوق شماره 477 افزود: تا زنده‌ام راه و هدف شهدا را ادامه می‌دهم و پای بند و مطیع رهبری هستم.

پدر شهید احمدی روشن نیز انگیزه حضورش را در انتخابات، سهیم شدن در سرنوشت خود اعلام کرد و گفت: حق من است که وکلای خود را برای قانون گذاری انتخاب کنم و دیگر این که این حضور ادای وظیفه در قبال کشور و مردم خوب آن است.

وی از مردم خواست در این انتخابات که حساسیت ویژه دارد حضوری پرشور و همگانی داشته باشند .

همچنین همسر شهید احمدی روشن، اطاعت از فرمان رهبری و سهیم شدن در سرنوشت کشور را انگیزه حضورش در انتخابات دانست و گفت: در این زمان خاص که دشمنان درصددند حضور ملت ایران را کمرنگ جلوه دهند باید در تعیین سرنوشت خود مؤثر باشیم و من تا آخرین قطره خون، راه شهدا به ویژه همسرم را ادامه می‌دهم.

پیام همسر شهید رضایی نژاد به دشمنان
همسر شهید رضایی‌نژاد گفت: مهم‌ترین پیام من برای دشمنان این سرزمین این است که شما حق ندارید برای من و مردم سرزمین من تکلیف تعیین کنید که در انتخابات شرکت کنیم یا نکنیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ خانم پیرانی پس از شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعبه شماره 120 در آموزشگاه هویزه، افزود: این سرنوشت ماست و باید به دست ما ساخته شود نه به وسیله شما.

وی همچنین گفت: می‌خواهم دخترم از الان برای 13 سال آینده یاد بگیرید که باید در سرنوشت خود و کشور خود سهیم و درقبال یکی از وظایف خود مسئولیت‌پذیر باشد.

همسر شهید رضایی نژاد خطاب به دشمنان گفت: روش‌هایی که برای تهدید مملکت ما به کار می برید، تحریم، ترور و اینها روش‌های بزدلانه‌ای است، وقتی ناتوان می‌شوید در مقابل توان این مردم و کشور به این کارها رو می‌آورید و من مطمئنم که پیروز نمی‌شوید چون شما باطلید و ما حق هستیم.

خانم پیرانی افزود:‌ از آنهایی که برنده این انتخابات هستند خواهش می‌کنم به تعهداتی که داده‌اند پایبند باشند و به شعارهای خود عمل کنند و از کسانی که رأی نمی آورند تقاضا دارم در راه اعتلای این کشور در هرجا که هستند به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

وی همچنین در سخن با امام (ره) و شهیدان گفت: مطئمن باشید راهی که جان عزیزتان را برای آن فدا کردید مستدام است و به هر نحو بتوانیم راه شما را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 162314
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز