گروه حوادث: تیراندازی دانش‌آموز آمریکایی در دبیرستانی در ایالت اوهایو، یک کشته و 4 مجروح بر جا گذاشت.

تیراندازی دانش آموز آمریکایی

این حادثه خونین ظهر دوشنبه در دبیرستانی در منطقه چردن اتفاق افتاد و در جریان آن دانش‌آموز 15 ساله‌ای به قتل رسید و 4 نفر دیگر نیز مجروح شدند. عامل این قتل عام خونین روز حادثه به‌صورت مخفیانه یک اسلحه را به داخل دبیرستان برد و پس از اینکه خود را به غذاخوری رساند‌، ناگهان اسلحه را از کیفش بیرون آورد و در اقدامی هولناک به سمت همکلاسی هایش شلیک کرد. اقدام جنون آمیز نوجوان تیرانداز وحشت به جان دانش‌آموزان انداخت و همه با ترس و فریاد سعی می‌کردند از محل حادثه فرار کنند و جان خودشان را نجات دهند.

این درحالی بود که وقتی یکی از معلمان دبیرستان صدای شلیک گلوله را شنید به سرعت به سمت غذاخوری دوید و با کمک چند دانش‌آموز دیگر توانست نوجوان تیرانداز را دستگیر و خلع سلاح کند. بعد از دستگیری متهم، پلیس در جریان قرار گرفت و ماموران به سرعت راهی دبیرستان مورد نظر شدند. شواهد از این حکایت داشت که دانش‌آموز مسلح علاوه بر اسلحه، یک چاقو نیز همراه خود داشته که این مسئله نشان می‌دهد وی از قبل نقشه تیراندازی به دانش‌آموزان را در سر داشته است.

مقامات پلیس اعلام کرده‌اند که تمام دانش‌آموزانی که در این حادثه هدف اصابت گلوله قرار گرفته‌اند به سرعت به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند اما یکی از آنها به نام دنیل پارمتر که دانش‌آموز 15 ساله‌ای بود در همان لحظات نخست جان خود را از دست داده است.

4 دانش‌آموز دیگر نیز تحت درمان قرار گرفته‌اند و حال آنها رضایتبخش اعلام شده است. به گفته پلیس، این دبیرستان در منطقه چردن در ایالت اوهایو واقع‌شده است و 1100 دانش‌آموز دارد که همه آنها از این حادثه شوکه شده‌اند. ماموران پلیس برای پی بردن به انگیزه نوجوان تیرانداز، از دوستان او بازجویی کردند اما هیچ‌کس نمی‌داند که متهم چرا دست به این اقدام جنون آمیز زده است. تحقیقات ویژه پلیس درخصوص این حادثه ادامه دارد.

 

کد خبر 162118

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز