همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه قطار تهران- زاهدان شب گذشته به دلیل توفان شن در استان سیستان و بلوچستان از ریل خارج شد، گفت: مسافران قطار پس از 12 ساعت تاخیر با اتوبوس به مقصد رسیدند.

منصور عرب یارمحمدی با اشاره به علت این حادثه گفت: قطار تهران-زاهدان که روز گذشته از تهران به مقصد زاهدان حرکت می‌کرد در استان سیستان و بلوچستان با توفان شن شدیدی روبرو شد که منجر به خروج یکی از واگن‌ها از ریل شد.

معاون حمل و نقل مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: همیشه در این محور با مشکل توفان شن روبرو هستیم که در اغلب مواقع هم مشکلات زیادی را برای مسئولان قطار بوجود می‌آورد.

وی افزود: شب گذشته هم توفان به اندازه‌ای شدید بود که از شیشه‌های واگن جلو به داخل آمد و منجر به خروج واگن از ریل شد که در نهایت با تلاش مسئولان راه آهن منطقه 170 نفر مسافر این قطار با اتوبوس به زاهدان منتقل شدند.

عرب یار محمدی به مهر گفت: این قطار همه روزه از ساعت 16 و 55 دقیقه از تهران به مقصد زاهدان حرکت می‌کند و باید روز آینده ساعت 17 و 45 دقیقه به مقصد برسد و از زاهدان هم ساعت حرکت این قطار 6 و 55 دقیقه صبح و زمان برگشت ساعت 7 و 25 دقیقه روز بعد است.

وی با بیان اینکه توفان شن به اندازه‌ای شدید بود که از قبل رسیدن قطار مرتب از سوی همکاران تمیز می‌شد، گفت: با وجود تمام تلاش‌ها قبل از رسیدن قطار و در همان زمانی که قطار متوقف شده بود، اما شدت شن تا حدی زیاد بود که پس از پاک شدن با لودر، بلافاصله شن همه جا را پر می‌کرد.

وی افزود: مسافران قطار پس از 12 ساعت تاخیر و در ساعت 4 و 30 دقیقه صبح امروز به مقصد رسیدند که همکاران ما در منطقه بسیار برای این امر تلاش کردند.

کد خبر 161717
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز