همشهری‌آنلاین: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و الحاق یک تبصره جدید به بند یکی از مواد اساسنامه دانشگاه آزاد از سوی احمدی‌نژاد به رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

مهر و فارس نوشتند: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی محمود احمدی نژاد رئیس این شورا به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ شد که متن کامل این مصوبه به شرح ذیل است.

مصوبه الحاق یک تبصره جدید به بند (هـ) ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی که در جلسه 707 مورخ 25 بهمن ماه سال 90 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است برای اجراء ابلاغ می‌شود:

تبصره - رئیس هیئت امنا موظف است پس از تصویب انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ تصویب، حکم وی را صادر نماید و در صورتی که در مدت مقرر حکم رئیس دانشگاه از سوی رئیس هیئت امنا صادر نشود حکم مزبور توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا با حق تفویض به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ و صادر می‌شود.

محمود احمدی نژاد
رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه این شورا را به رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ کرد که بر اساس آن در صورت عدم صدور حکم ریاست دانشگاه آزاد، این حکم از سوی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزیر علوم صادر می‌شود.

 

کد خبر 161486
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز