همشهری‌آنلاین: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش کاملی از تخلفات دولت درباره مترو در سازمان بازرسی کل کشور آماده شده و به مجلس ارسال شده است.

فارس نوشت: مصطفی پورمحمدی عصر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه یازدهمین همایش بین‌المللی ترافیک شهری در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره موضوع آلودگی هوا و ورود سازمان بازرسی کل کشور به این مقوله گفت: یکی از نهادهایی که شهروندان می‌توانند نسبت به کم‌کاری دستگاهها در زمینه آلودگی هوا به آن شکایت کنند سازمان بازرسی است.

وی گفت: موضوع آلودگی هوا تنها مربوط به شهر تهران نیست و بیشتر شهرهای بزرگ با موضوع آلایندگی زیست محیطی روبه‌رو است.

وی افزود: در این زمینه مشکلات و موانع زیادی است اما امیدواریم هم افزایی و هماهنگی میان سازمان‌ها و دستگاه‌ها برای برطرف کردن این مشکل بیش از پیش شود.

پورمحمدی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره اینکه در مجلس شورای اسلامی بحث سؤال از رئیس جمهور درباره موضوع مترو تهران مطرح شده است آیا در سازمان بازرسی کل کشور پرونده یا گزارشی در این رابطه تشکیل شده یا خیر، گفت: ما در سازمان بازرسی پرونده جامع و کاملی را تهیه کرده‌ایم و به مجلس ارائه داده‌ایم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قوانین مربوط به مترو را مجلس تصویب کرده، نظارت به عهده مجلس و بازخواست و تنبیه افراد خاطی هم در اختیار مجلس است اما ما هم در سازمان بازرسی کل کشور گزارش کاملی تهیه کرده و ارائه داده‌ایم.

کد خبر 161414
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز