همشهری آنلاین: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی راه‌ها در روزهای پنج پشنبه و جمعه چهارم و پنجم اسفند ماه را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه رفت و آمد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه چهارم اسفندماه جاری تا ساعت 23 روز جمعه پنجم اسفند از محورهای کرج- چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 روز جمعه از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در محور چالوس در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است. همچنین رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 13 تا 22 روز پنجشنبه چهارم اسفند و از ساعت هشت بامداد تا 22 روز جمعه پنجم اسفند از محور هراز ممنوع است. رفت و آمد همه تریلرها همچنان در این محور ممنوع خواهد بود.

رفت و آمد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت بامداد روز جمعه پنجم اسفندماه تا ساعت 22 در محور تهران - قائم شهر ممنوع است.

تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از محور زاهدان - زابل ممنوع است.

براساس این گزارش، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

کد خبر 161305
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز