همشهری آنلاین: بی ام و M6 2013 هنوز به بازار نیامده توجه ماشین بازها را به خود جلب کرده‌است. از جدیدترین تصاویر این خودرو که به تازگی رونمایی شده لذت ببرید.

طراحی و مشخصات فنی M6 جدید نسبت به مدل‌های دیگر تغییر کرده‌است. موتور 4.4 لیتری بای‌توربو 8 سیلندر این خودرو 560 اسب بخار توان دارد. با تمام این‌ها مصرف 10 لیتری بی ام و جدید در هر یک صد کیلومتر تعجب برانگیز است.

جالب است بدانید مدل قبلی M6 دارای موتور 10 سیلند بود. تغییر موتور این خودرو به 8 سیلندر باعث افزایش 30 درصدی بهره‌وری و بهینه بودن و همچنین افزایش 10 درصدی قدرت شده‌است.

شتاب صفر تا صد M6‌ جدید برای مدل کوپه 4.2 ثانیه و برای مدل کانورتیبل 4.3 ثانیه است.

سیستم تعویض دنده 7 سرعته M-DCT نیروی ویرانگر موتور M6 را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

رینگ‌های 19 اینچی آلمینیومی، بسته اسپرت M بی ام و و سقف کربنی این خودرو جدید علاوه بر زیباتر کردن ظاهر آن، به کارکرد و کاهش وزن خودرو نیز کمک می‌کند.

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم BMW Connected Drive، سیستم دید در شب و تشخیص عابر پیاده، هشدار تغییر لاین، دوربین عقب، دسترسی به اینترنت، قابلیت اتصال به گوشی‌های تلفن هوشمند و آی‌پاد، اپلیکیشن‌ برای دریافت اطلاعات ترافیکی، رادیو اینترنتی و دسترسی به فیس‌بوک و توییتر، گرم کن فرمان، سیستم صوتی بنگ و اولوفسن و صندلی‌های اکتیو نام برد.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲