همشهری آنلاین: فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 91، از ساعت 14 دوشنبه 24 بهمن 90 با تخصیص 25 درصد از کل ظرفیت قطارهای مسافری، به صورت اینترنتی از طریق سیستم جدید آغاز می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر افزود: فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری در تاریخ 24 بهمن 90 برای محورهای شمال ( ساری، گرگان و ... )، شمال‌غرب و آذربایجان ( زنجان، میانه، تبریز، مراغه و ... ) همچنین قطارهای کمربندی ساری- مشهد، قزوین- مشهد، تبریز- مشهد، زنجان- مشهد، کرج- مشهد و بالعکس می‌باشد.

بر این اساس ساعت 14 مورخ 25 بهمن بلیت محورهای جنوب ( اراک، اندیمشک، اهواز و ... )، جنوب‌شرق ( یزد، کرمان، بندرعباس، اصفهان، زاهدان و ... ) و قطارهای اهواز- مشهد، اراک- مشهد، قم- مشهد، کاشان- مشهد، اصفهان- مشهد، شیراز- مشهد، یزد- مشهد، بندرعباس- مشهد، کرمان- مشهد و بالعکس به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

در 26 بهمن ساعت 14 نیز، فروش اینترنتی بلیت برای قطارهای مسافری محور خراسان، طبس، خواف و بالعکس آغاز می‌شود.

فروش امسال بلیت‌های نوروزی به دوره زمانی 24 اسفند 90 تا 15 فروردین 91 اختصاص دارد و هر کاربر اینترنتی امکان خرید تا سه میلیون و 650 هزار ریال و حداکثر برای 6 نفر رفت و برگشت را خواهد داشت.

به دلیل کنترل و جلوگیری از ورود دارندگان بلیت غیر همنام به سکوها و سوار شدن به قطار، لازم است کاربران در ورود اطلاعات خصوصاً مشخصات فردی مسافر دقت کنند.

روابط عمومی شرکت رجاء از متقاضیان خرید بلیت قطار درخواست کرد: برای خرید بلیت قطار به صورت اینترنتی، از قبل باید در سایت جدید فروش این شرکت به نشانی: <http://ticket2.raja.ir/> ثبت نام کرده و کد کاربری جدید دریافت کرده باشند.

متقاضیان خرید بلیت جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اعلام انتقادات و شکایات می‌توانند در طول شبانه روز با سامانه ارتباط با مشتری این شرکت با تلفن 1539 یا پیامک 3000139 ارتباط برقرار کرده یا به سایت اینترنتی رجاء ( www.raja.ir ) مراجعه کنند.

کد خبر 160168
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز