همشهری‌آنلاین: مونیکا ویت ‌عضو فعال جنبش وال‌استریت ‌گفت: دین اسلام ‌بانوان را ‌انسان‌هایی قدرتمند، دارای احترام و ارزش می‌داند.

narges

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مونیکا ویت عضو فعال جنبش وال‌استریت که ‌در قزوین مسلمان شد، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: یکی از مواردی که باعث شد من به دین اسلام فکر کنم و به تحقیق در خصوص این دین روی بیاورم این بود که نوع رفتارهای مردم، به خصوص ایرانیان با زنان مسلمان کاملا متفاوت از چیزی است که ما در غرب شاهد آن هستیم.

  • در ارتش آمریکا با ایران آشنا شدم

نرگس اظهار کرد: در دوره‌ای که سرباز دولت آمریکا بودم بنا به ضروریات شغلی‌ام با ایران آشنا شدم، و در خصوص ایران تحقیقات فراوانی انجام دادم، در همان زمان بود که احساس کردم رفتارهای روزانه یک فرد ایرانی و برخوردهای ایرانیان با زنان به گونه‌ای متفاوت است.

وی ادامه داد: وقتی در خصوص این مورد احترام بودن بانوان در ایران و چرایی این حرکت تحقیق کردم، به اسلام رسیدم، دینی که بانوان را به چشم انسان‌هایی قدرتمند، دارای احترام و ارزش می‌داند.

  • اسلام راه زندگی را به من نشان می‌دهد

این فعال جنبش وال‌استریت توضیح داد: مدتی بود که سوالی ذهن من را به خود مشغول کرده بود و آن این بود که چرا در کشور آمریکا و در دین ما به آینده و روش زندگی ما توجه نشده است.

خانم ویت توضیح داد: در غرب به من گفته می‌شد که قوی باش، کار مناسبی انتخاب کن، زندگی خوبی داشته باش، همسر و فرزندان ایده‌عالی داشته باش، اما هدف از همه این کارها چیزی است که به من گفته نمی‌شد.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت: من با حضور در ایران این فرصت را یافتم تا بیشتر به خودم و آینده‌ام فکر کنم این که هدف اصلی از زندگی چیست و اصلا چرا باید به بهترین شکل زندگی کرد و همه این‌ها مرا به اسلام دعوت کرد.

  • مسیحیت برای من به آخر رسیده بود

عضو فعال جنبش وال‌استریت از آشنایی خود با قرآن می‌گوید: من در دوران تحصیل در دانشگاه با قرآن آشنا شدم و در آنجا بود که احساس کردم مسیحیت برای من به آخر رسیده است.

وی ادامه داد: دین مسیح نمی‌توانست خواسته‌های من را تعالی بخشد و آینده‌ای روشن برای من نمایان کند، آینده‌ای که در اسلام به وضوح دیده می‌شود.

  • اسم نرگس را با افتخار برگزیدم

نرگس در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر چرایی انتخاب این نام گفت: پیشنهادهای فراوانی در خصوص انتخاب نام داشتم اما وقتی که ماجرای حضرت نرگس، همسر امام یازدهم را شنیدم متوجه شدم که این نام برای من مناسب است.

وی ادامه داد: این نام را دوست دارم و اسم نرگس را با افتخار بیان خواهم کرد.

کد خبر 159985
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز