گروه شهری: 22‌هزار واحد مسکونی به رانندگان تاکسی واگذار می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: به‌منظور تأمین مسکن برای رانندگان تاکسی، اقدامات و هماهنگی‌های لازم جهت واگذاری 22 هزار واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر به رانندگان صورت گرفته است.

محمد احمدی بافنده اظهار کرد: براساس قولی که به رانندگان تاکسی داده بودیم، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن 22 بهمن‌ماه، اقدامات لازم جهت واگذاری 22‌هزار واحد مسکونی به رانندگان صورت گرفته است. وی ادامه داد: با هماهنگی اداره کل مسکن و شهرسازی استان‌های تهران و البرز، مقرر شده تا نسبت به واگذاری 22‌هزار واحد مسکونی در استان تهران و البرز از پروژه‌های مسکن مهر اقدام شود تا حداقل بخشی از رانندگان بتوانند با استفاده از تسهیلات خاص صاحب خانه شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: 1245 واحد مسکونی از مجموع شمس‌الشموس در پاکدشت، 2716 واحد از مجموعه خورشید هشتم در پیشوای ورامین، 1540 واحد از مسکن مهر در واوان، 2884 واحد از مسکن مهر در نظر آباد، 1232 واحد از مسکن مهر در پیشوای ورامین، 600 واحد از مسکن مهر در فیروزکوه، 1643 واحد از مسکن مهر در فرون آباد پاکدشت و 1000واحد از مسکن مهر(ابریشم، ماهدشت) در شهرک ابریشم برای واگذاری به رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است.

بافنده تصریح کرد: متقاضیان برای خرید این واحد‌های مسکونی می‌توانند از 20تا30‌میلیون تومان وام و تسهیلات نیز بهره‌مند شوند. وی افزود: تاکسیرانان برای دریافت اطلاعات تکمیلی، ثبت نام و اخذ معرفینامه می‌توانند با توجه به منطقه مربوطه به شرکت‌های تاکسیرانی تحت پوشش، مراجعه کنند.

کد خبر 159646
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز