همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه کشور از مسدود شدن 9 محور مواصلاتی کشور به علت ریزش برف خبرداد.

جاده راه راهور

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور با بیان اینکه صبح امروز مجددا جاده فیروزکوه به علت ریزش شدید برف و احتمال سقوط بهمن مسدود شد گفت: جاده چالوس با کمک عوامل راهداری بازگشایی شده است اما به علت آن که احتمال سقوط بهمن در این جاده وجود دارد به مسافران توصیه می‌شود از انجام سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت نیاز از محور هراز برای تردد استفاده کنند.

 وی گفت: محور تکاب به ایرانخواه، تکاب - دندی در استان آذربایجان غربی، شاهرود به آزادشهر در استان سمنان، چمن بید - گرمه در استان خراسان شمالی، راه‌جنگلی گلستان به چمن‌بید در استان گلستان، محور کیاسر در استان سمنان، محور دره‌گز - قوچان، مشهد - تربیت حیدریه و چناران - قوچان در استان خراسان‌رضوی به علت ریزش شدید برف مسدود است.

 تونل شیرین‌سو مسدود شد

 وی با بیان اینکه تونل شیرین‌سو در استان قزوین به علت عملیات عمرانی داخل تونل از امروز 15 بهمن ماه مسدود است گفت: این تونل به مدت 5 روز تا چهارشنبه 19 بهمن ماه از ساعت 7 الی 16 مسدود است.

 رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه کشور همچنین با بیان اینکه در اکثر محورهای خراسان‌شمالی و ارتفاعات استان مازندران بارش خفیف برف گزارش شده است گفت: در محور اسالم به خلخال و دیلمان در استان گیلان بارش باران گزارش شده است.

 وی با بیان اینکه اکثر محورهای کردستان مه‌آلود گزارش شده است گفت: در محور قزوین به رشت کولاک شدید گزارش شده است.

  69 فقره تصادف جاده‌ای در روز گذشته

سلبی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته در جاده‌های کشور 69 فقره رخ داده است به ایسنا گفت: در این میان هشت فقره تصادف منجر به فوت و 61 فقره منجر به جرح رخ داده است.

 وی افزود: در هشت تصادف منجر به فوت 9 نفر کشته و در 61 فقره تصادف منجر به جرح 85 نفر مجروح شدند.

کد خبر 159341
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز