پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا از انسداد محور کرج ـ چالوس به علت بارش شدید برف، کولاک و احتمال سقوط بهمن خبرداد.

جاده راه

 به گزارش ایسنا، طبق اطلاعیه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا محور کرج ـ چالوس در استان تهران و مازندران به علت بارش شدید برف، کولاک و احتمال سقوط بهمن از ساعت 12 روز پنج شنبه 13 بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 همچنین محور دیهوک ـ کرمان در استان یزد حد فاصل کیلومتر 30 تا 180 به علت سیل گرفتگی از ساعت 8:30 امروز (13 بهمن) مسدود شد.

بر پایه این گزارش،  محور زاهدان ـ بم  نیز در استان کرمان به علت گرد و غبار شدید و عدم دید کافی از ساعت 10 امروز تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

 در همین حال محور هراز در استان مازندران حدفاصل پلور تا امامزاده هاشم که به علت بارش برف و کولاک و عدم دید کافی مسدود شده بود در ساعت 10 امروز با تلاش مامورین راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

محور سمنان به فیروز کوه و فولاد محله در استان سمنان که به علت ریزش برف شدید مسدود شده بود در ساعت 10:30 با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره 88255555 (10 خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور (جوی و ترافیکی) و یا امداد رسانی احتمالی به همه هموطنان است.

کد خبر 159142
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز