همشهری آنلاین: سید‌‌محمد حسینی از آغاز به کار سازمان امور سینمایی کشور به طور رسمی هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش فارس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تشکیل سازمان امور سینمایی کشور همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حمایت‌های دولت از سینما و هنرمندان این حوزه مانند گذشته ادامه دارد و به ویژه با تشکیل سازمان سینمایی کشور بعد از ایام سوگواری ماه صفر و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این حمایت‌ها مسیر جدیدی به خود خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اعتبار مناسبی هم علاوه بر آن چه که امسال به حوزه سینما اختصاص یافته بود، در اختیار سازمان امور سینمایی قرار خواهد گرفت که این هم می‌تواند به تولیدات بیشتر سینمایی و ارتقای کیفیت فیلم‌ها کمک کند.

حسینی تصریح کرد: خوشبختانه سینمای ما الان مورد توجه کشورهای مختلف دنیا است و درخواست زیادی برای برپایی هفته‌های فیلم ایران در کشورهای مختلف داریم، لذا باید در تولیدات سینمایی توجه به این موضوع هم صورت گیرد یعنی تعدادی از فیلم‌ها از ابتدا به گونه‌ای ساخته شوند که مناسب عرضه در کشورهای مختلف دنیا باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: البته عرضه فیلم‌های سینمایی به سایر کشورها هزینه‌بر است اما این بحث را دنبال می‌کنیم که با شکل‌گیری سازمان امور سینمایی بتوانیم این مطالبات را هم پاسخگو باشیم.

کد خبر 158048

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز