یکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرکل هواشناسی استان تهران از ادامه بارش پراکنده باران تا چهارشنبه 14 دی خبر داد.

مهندس محسن جباری گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها که از اواخر وقت شنبه 10 دی در پایتخت آغاز شده تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که بارش‌ها در این مدت به صورت پراکنده و در ارتفاعات و نقاط سردسیر شهر و استان تهران به صورت برف خواهد بود تصریح کرد: در عین حال بیشترین میزان بارش پس از امروز (یکشنبه) برای سه‌شنبه 13 دی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: براین اساس برای روز دوشنبه آسمان تهران نیمه‌ابری در پاره‌ای نقاط ابری با بارش پراکنده در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده که حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز به 1- و 7 درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در روز سه‌شنبه نیز آسمان پایتخت نیمه‌ابری در پاره‌ای از نقاط ابری با بارش پراکنده و وزش باد شدید در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 2- و 6 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی کشور نیز در اخطاریه ویژه‌ای نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و کاهش تا 10 درجه‌ای دما در برخی استان‌ها هشدار داد.

بر این اساس طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش باران و برف در سواحل جنوبی دریای خزر تشدید می‌شود.

بر این اساس در این مدت به سبب بارش در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان آبگرفتی معابر عمومی و در استان‌ اردبیل و جاده‌های کوهستانی منتهی با استان‌های گیلان، مازندران و گلستان اختلال در تردد پیش‌بینی می‌شود. شایان ذکر است در این مدت دمای هوا در این استان‌ها بین 5 بین 10 درجه کاهش می‌یابد.

کد خبر 155740
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز