همشهری آنلاین: دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی ثبت نام خود در انتخابات مجلس نهم را تکذیب کرد و گفت: بنده از حسن ظن جامعه رسانه‌ای تشکر می‌کنم ولی در این دوره از انتخابات ثبت نام نکرده‌ام چرا که هم اکنون در سنگر دانشگاه فعالیت می‌کنم.

روح‌الامینی

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالحسین روح‌الامینی گفت: بنده چندین ماه قبل اعلام کرده بودم که به دلیل مشغله‌های کاری و مسئولیت‌هایی که دارم نمی‌توانم در انتخابات شرکت کنم ضمن آنکه این مشغله‌ها کمتر از نمایندگی نیست و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: در دهه 60 و در انتخابات مجلس سوم یکی از اعضای شورای انقلاب فرهنگی قصد کاندیداتوری در انتخابات را داشت وقتی نظر رهبر معظم انقلاب که در آن زمان رئیس جمهور بودند را جویا شد ایشان تاکید کردند که اهمیت جایگاه علمی کمتر از مجلس نیست.

روح الامینی در عین حال به مهر گفت: البته حضوری فعال و چشمگیر در انتخابات خواهیم داشت و در قالب وحدت اصولگرایان در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی ادامه داد: رسانه‌ها آرزوهای خود را می‌نویسند اما بهتر است قبل انتشار هر خبر اطلاعات کافی آن را به دست آورند.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: بنده در نشست خبری حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی اعلام کرده بودم که قصد شرکت در انتخابات را ندارم چرا که معتقدم باید راه را برای نسل سوم باز کرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه با تمام قوا در صحنه هستم افزود: در جهت مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب افرادی صالح، کارآمد و مقبول که بتوانند نقش تاثیرگذاری را در مجلس ایفا کنند در قالب جبهه ایستادگی و در نهایت جبهه متحد اصولگرایان تلاش می‌کنم.

کد خبر 155682
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز