فلوریدا: ماموران آتش‌نشانی ایالت فلوریدای آمریکا از به دام انداختن یک پیتون 3‌متری در استخر یک ساختمان مسکونی خبر دادند.

python

python

ماموران آتش‌نشانی پس از گزارش یک خانواده مبنی بر وجود مار پیتون در استخر خانه‌شان به محل اعزام شدند که این حیوان را داخل آب پیدا کردند. یکی از ماموران آتش‌نشانی در این باره می‌گوید: پیش از اینکه این حیوان را داخل قفس بگذاریم 2بار از دست ما لیز خورد. گفتنی است هنوز مشخص نیست که این مار پیتون چگونه سر از استخر درآورده است. در حال حاضر مار را به مسئولان باغ‌وحش تحویل داده‌اند.

موتور 150ساله

لاس‌وگاس: موتور عتیقه که بیش از 150سال از تولید آن می‌گذرد با قیمت پایه50هزار پوند زیر چکش حراج رفت. این موتور که بیشتر شبیه به دوچرخه است فقط یک سیلندر و 2 اسب بخار قدرت دارد. موتور یاد‌شده که در حال حاضر توجه بسیاری از مجموعه‌داران (کلکسیونر‌ها) را جلب کرده است جزو نخستین موتورسیکلت‌های دوچرخ بوده است. به‌گفته کارشناسان، سرعت آن در زمانی که به لحاظ فنی سالم بوده به 30مایل در ساعت می‌رسیده است. گفتنی است شهر لاس‌وگاس آمریکا میزبان حراجی‌ای است که این وسیله جذاب در آن به فروش خواهد رسید.

گاز گرفتن ماشین چمن‌زنی

سیدنی:بازدید‌کنندگان باغ‌وحشی در استرالیا هنگامی که از صدای ماشین چمن‌زنی عصبی شده بودند تصور نمی‌کردند کروکدیل 5متری باغ‌وحش از این ماشین پرسروصدا انتقام بگیرد. این کروکدیل 500کیلویی در یک چشم بر هم زدن ماشین چمن‌زنی را بین آرواره‌های خود گرفت. این خزنده آب‌های شور که الویس نام دارد بدون هیچ حرکت مشکوکی ناگهان ماشین چمن‌زنی را از دست آقای تیم فاکنر قاپید. تیم در این باره می‌گوید: بعد از اینکه الویس ماشین چمن‌زنی را از من گرفت به محض اینکه ماشین شروع به کار کردن کرد دوباره به آن حمله کرد و سرانجام آن‌را با خود به زیر آب کشید.

زندگی قلقلکی

لندن: تنها راهی که می‌تواند فرزند «سانچیا نوریس» را از مرگ مغزی نجات دهد قلقلک دادن وی است. تنفس این کودک هر شب قطع می‌شود و مادرش مجبور است برای بازگرداندن تنفس فرزندش او را به آرامی قلقلک بدهد. این مادر با کمک سیستم هشدار دهنده‌ای از متوقف شدن تنفس فرزندش آگاه شده و خود را به اتاق بن می‌رساند تا با قلقلک دادن دوباره، تنفس او را بازگرداند. نوریس می‌گوید:‌ یک شب او 23‌بار دچار توقف تنفس شد و تمامی این مدت به شیوه قلقلکی دوباره به حیات بازگشته است.

کد خبر 155352
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز