همشهری آنلاین: عباس امیری‌فر امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری که از او به عنوان حامیان مشایی نام برده می‌شود امروز برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد. بخش‌هایی از یک گفتگوی مشروح او در ماه‌های گذشته برای بازخوانی منتشر شده است.

امیری‌فر - مشایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، عباس امیری‌فر امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری که بر اساس گزارش فارس از حامیان مشایی است که چندی پیش به اتهام همکاری با تولیدکنندگان مستند ظهور نزدیک است بازداشت شد امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای نامزدی در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرد.

فارس امروز گفتگویی از او منتشر کرده است که چندی صورت گرفته است.

بر این اساس، امیری در این گفتگو با حمایت از مشایی گفته بود که مشایی تفکری زلال، پاک و ناب دارد و حامیان وی به این موضوع اذعان دارند.

امیری‌فر همچنین گفته بود که بنده که از نزدیک با آقای مشایی کار کرده‌ام معتقدم که ایشان شخصیتی خاص دارند. نماز شب آقای مشایی هیچ‌گاه ترک نمی‌شود و در شبانه‌روز یک یا دو ساعت بیشتر نمی‌خوابد.

امیری فر در ادامه به به شورای نگهبان حمله می‌کند و می‌گوید: مگر آقای مشایی چه کار کرده که شورای نگهبان صلاحیت ایشان را رد کند. برخی‌ها که صلاحیت نگرفته بودند، از طریق حکم حکومتی صلاحیت گرفته‌اند. اینکه آقای جنتی گفته نظرش بوده و شورای نگهبان رد صلاحیت مشایی را تائید نکرده است.

وی در گفت‌وگوی خود تصاحب کرسی‌ها مجلس از سوی جریان انحرافی را مورد اشاره قرار می‌دهد و ادامه می‌دهد: اگر مجلس نهم حامی دولت باشد قطعا رئیس‌جمهور دهم شخص مورد حمایت احمدی‌نژاد خواهد بود.

به گزارش فارس، برخی حامیان جریان انحرافی که سابقه بازداشت نیز دارند در 4 روز گذشته از داوطلبین نامزدی در انتخابات مجلس نهم بودند.

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ امیری فر امروز اعلام کرده که حامی دولت نیست و مستقل در انتخابات حضور می‌یابد.

کد خبر 155231
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز