آمستردام: شبکه‌ تلویزیونی «بی‌ان‌ان» هلند در یک برنامه‌ تلویزیونی با حضور 2‌آدمخوار‌، خوردن گوشت سرخ‌شده یکی از آنها را توسط دیگری روی آنتن برد.

bnn tv

در این برنامه هر یک از این آدمخوارها قسمتی از گوشت طرف مقابل را برید و پس از سرخ‌شدن، آن را خورد. یکی از مسئولان این شبکه‌ هلندی به رسانه‌ها گفت: انگیزه‌ آنها از نشان دادن چنین صحنه‌هایی این بوده که بیننده‌ها بدانند گوشت آدم چه مزه‌ای دارد. در این برنامه 2 آدمخوار منتظر ‌ماندند تا سرآشپز تکه‌های کوچک گوشت را در ماهی‌تابه‌ای سرخ و برای آنها سرو کند. گفتنی است این برنامه در برابر چشمان بینندگان حاضر در استودیو ضبط شده است.

بلندترین اژدهای عروسکی

پکن: بلند‌ترین اژدهای عروسکی جهان به‌طول 218متر در چین ساخته شد. این اژدها که بدن مار مانند آن به رنگ نارنجی و زرد است دور تا دور یکی از شهر‌بازی‌های این کشور را احاطه کرده است و پیش‌بینی می‌شود بازدیدکننده‌های بسیاری را به خود جلب کند. سر و گردن این اژدها که بدنش در طول مسیر به وسیله پایه‌هایی بالا و پایین رفته است حدود 7متر ارتفاع دارد. گفتنی است چینی‌ها در سال‌جاری مدام رکورد‌های کتاب گینس را هدف قرار داده‌اند و برای نمونه چندی پیش موهای 5/1متری یک زن چینی رکورد جهانی را شکست.

دریافت هدیه سال پیش

فلوریدا: هدیه سال نوی میلادی با یک سال تاخیر به دست صاحبش رسید. ماجرا از این قرار بود که خانم شلتن 52ساله 10دسامبر سال گذشته میلادی یک جعبه حاوی هدیه کریسمس را برای مادرش در ایالت فلوریدا ارسال کرد اما این هدیه پس از یک سال و 6روز به دست وی رسید. شلتن در این‌باره می‌گوید:‌ هر چند این تاخیر طولانی خنده‌دار است اما دست‌کم توانستم به مادر ناباورم ثابت کنم که سال پیش به یادش بوده‌‌ام، زیرا وی بار‌ها برای گرفتن هدیه کریسمس خود به اداره پست رفته بود اما کارمندان برای چندمین بار به وی یادآوری کرده بودند که چنین بسته پستی‌ای به دست آنها نرسیده است.

سقوط توپ فلزی

ویندهوک: یک توپ فلزی به وزن 6کیلو در 750کیلومتری پایتخت نامیبیا از آسمان سقوط کرد و در اثر برخورد این کره فلزی که حدود یک متر قطر دارد گودالی به عمق 33‌سانتی‌متر و عرض 4 متر در زمین ایجاد شد. ساکنان و مقامات دهکده‌ای که این شیء در آنجا سقوط کرده ابتدا صدای چند انفجار شنیده‌‌اند و 5 روز بعد این شیء کروی پیدا شده است. به گفته پل لودیک، رئیس مرکز تجسس نامیبیا به‌نظر می‌رسد داخل این توپ خالی باشد. گفتنی است پیش‌از این در سال 2008 نیز در یک کشتزار در برزیل توپ فلزی آسمانی شناسایی شده بود.

کد خبر 154670
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز