چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

اورگن: یک مرد کانادایی با جسد همسرش 362کیلومتر رانندگی کرد. آنها در حال مسافرت در ایالت اورگن آمریکا بودند که همسر 75ساله این مرد در مسیر سفر فوت کرد.

driving

مرد 71‌ساله درمورد علت این سفر طولانی با جسد همسرش می‌گوید: پس از مرگ همسرم هیچ راهی برای من باقی نمانده بود جز اینکه با جسد وی به خانه برگردم. گفتنی است تا به‌حال پلیس به هیچ نکته خاصی در مورد این مرگ، مشکوک نشده و حتی دستور کالبدشکافی جسد نیز منتفی است. البته تا زمان صدور مجوزهای لازم برای عبور از مرز، جسد این زن در بیمارستان خواهد ماند.

رکورد لامپی

سیدنی:‌ زوج استرالیایی با نصب 331هزار و 38لامپ در اطراف منزل خود رکورد جهانی این کار را شکستند. دیوید‌ریچارد شاغل در حرفه وکالت به همراه همسرش اغلب اسباب و اثاثیه بزرگ منزل را نیز با این چراغ‌های کوچک پوشانده‌اند تا در کنار شکستن رکورد کتاب گینس به استقبال سال نو میلادی نیز بروند. او در این باره می‌گوید‌: از حدود 4سال پیش برای این چراغانی تهیه و تدارک دیده بودیم. گفتنی است خانواده آقای ریچارد قصد دارند درصورت دریافت جایزه گینس مبلغ آن‌را صرف امور خیریه مرتبط با کودکان نیازمند کنند.

سونامی ابر‌ها

آلاباما: تشکیل‌ ابر‌هایی به شکل موج‌های سونامی برای چند لحظه شهروندان آلاباما را سربه هوا کرد. به گزارش رسانه‌ها به‌دنبال این رویداد طبیعی، بسیاری از مردم با گوشی‌های تلفن‌همراه و دوربین‌های عکاسی از این پدیده نادر عکاسی و فیلمبرداری کردند. به‌گفته کارشناسان هواشناسی این پدیده در دشت‌های وسیع به‌وجود می‌آید، به‌طوری که به‌دنبال وزش باد‌های شدید، لایه‌هایی از ابر‌های «سیروس» که فشردگی کمتری دارند بالای لایه‌های سنگین‌تر رفته و منجر به مواج شدن ابر‌ها به این صورت خاص می‌شوند.

بزرگ‌ترین سگ جهان

بوستون: بزرگ‌ترین سگ جهان یک حیوان 124کیلویی است که اگر روی پاهایش بلند شود بیش از 2متر قد دارد. هزینه‌ نگهداری این سگ عظیم‌الجثه نیز برای صاحبش در نوع خود یک رکورد است زیرا این سگ نگهبان هر ماه غذایی به ارزش60پوند را می‌خورد. با وجود این، آقای ری‌وود صاحب این سگ به رسانه‌ها می‌گوید:‌ سامسون این اواخر دچار شکستگی پا شد اما ما دیگر هزینه درمان آن را نداریم. این در حالی است که بزرگ‌ترین سگ دنیا نزد صاحبان قبلی خود یک سگ نجات بوده و شاید پیش از این جان چند انسان را نجات داده باشد.

کد خبر 154560
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز