سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

لندن: یک زن بریتانیایی حساسیت (آلرژی) نادری به آب دارد تا جایی که حتی پزشکان گریه را هم برای وی قدغن کرده‌اند. کتی‌دِل، به محض اینکه چند قطره گریه کند اطراف چشمانش کهیر زده و پوست می‌اندازد.

cry

وی می‌گوید:‌ یکی از کابوس‌هایم این است که هنگامی که در خیابان قدم می‌زنم ناگهان باران ببارد. این زن 26ساله مدام باید به‌علت تغییرات آب و هوایی قرار‌های کاری‌اش را لغو کند. او که پیش از این مربی ورزش بود ابتدا به خاطر خارش‌های زیاد ناحیه گردن به پزشک مراجعه کرد اما پس از چندی که حساسیت وی به‌صورت کامل بروز کرد به خاطر تعریق ناشی از ورزش از ادامه حرفه خود باز ماند.

نقاشی در خواب

لندن: هنرمند انگلیسی در خواب هم نقاشی می‌کشد. «لی ‌هادوین» 37‌ساله از سن 4‌سالگی هنگام راه‌رفتن در خواب روی دیوار خط‌ می‌کشید. مادر هادوین در این باره می‌گوید: ابتدا کار پسرم قابل تحمل نبود اما وقتی طرح‌هایی که روی دیوار می‌کشید شکل هنرمندانه گرفت و زیباتر شد به کار او عادت کردیم. هادوین هر شب پیش از رفتن به رختخواب وسایل طراحی‌اش را در کنارش آماده می‌کند و هنگامی‌که به خواب می‌رود شروع به نقاشی می‌کند. وی تاکنون در خواب 200‌تابلو کشیده است. پزشکان معتقدند که این کار هادوین علامت یک مشکل ذهنی در اوست.

سقوط از طبقه هشتم

سیدنی: مردی بعد از سقوط از طبقه هشتم یک ساختمان جان سالم به در برد. به گفته پلیس این مرد می‌خواست در بالکن منزلش حرکات نمایشی انجام دهد اما دستش روی حفاظ بالکن لغزید و سقوط کرد اما گویا بخت با این مرد 34‌ساله که از ارتفاع 25‌متری سقوط کرده بود یار بود زیرا او بعد از سقوط روی چمن‌های باران خورده و نرم افتاد و زنده ماند. ماموران اورژانس موفق شدند خیلی زود در محل حادثه حاضر شوند و علائم حیاتی این مرد را کنترل کنند. سرانجام وی به بیمارستان منتقل شد تا شکستگی لگن خاصره و جراحت‌های دیگر وی درمان شود.

روزنامه هالیوودی

نیویورک: یک نسخه روزنامه آمریکایی از سال1988‌تا 2009‌‌پای ثابت بسیاری از فیلم‌های هالیوودی بوده ‌است. با وجود هزینه گزافی که صرف تولید این فیلم‌ها می‌شود هنوز مشخص نشده که چرا این نسخه از روزنامه در دست بسیاری از هنرپیشه‌های فیلم‌های گوناگون دیده می‌شود. دست کم 30‌تصویر از حضور این نسخه از روزنامه در فیلم‌های ساخته شده مابین سال‌های 1988 تا 2009‌جمع‌آوری و در رسانه‌ها منتشر شده است. با این اوصاف باید گفت به‌طور حتم تا چندی دیگر یکی از منشی‌های صحنه یا تهیه‌کننده‌های بی‌دقت به‌عنوان مقصر این اشتباه فاحش، خبرساز خواهد شد.

کد خبر 154453
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز