دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۹
۰ نفر

ونکوور: اگر این اواخر از داشتن استعداد در نقاشی یا کسب درآمد از این هنر مایوس شده‌اید بهتر است ادامه این خبر را نخوانید، زیرا یک میمون دست‌آموز نه تنها می‌تواند نقاشی بکشد بلکه مردم، هر یک از تابلو‌هایش را به قیمت 250پوند (حدود 500هزار تومان) می‌خرند.

 ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و آثار این میمون که به وارهول شهرت پیدا کرده در دسته آثار مفهومی بررسی می‌شود. این اواخر نیز 40تابلوی وارهول در یکی از رستوران‌ها به نمایش گذاشته شد. گفتنی است میمون یاد‌شده با دست‌ها، پاها و حتی دم خود نقاشی می‌کشد.

آزادی پس از 60 سال

تگزاس: مسئولان زندانی در ایالت تگزاس آمریکا اعلام کردند که یکی از قدیمی‌ترین زندانیان این زندان پس از 60‌سال حبس به‌زودی آزاد می‌شود. «هاروی استوارت» 60‌سال پیش هنگامی که 23‌ساله بود به جرم قتل یک مرد به حبس ابد محکوم شد. استوارت در گفت‌وگویی که با خبرگزاری آسوشیتدپرس از داخل زندان داشت، اظهار داشت: حتی تصور 60‌سال حبس در یک سیاهچال خیلی سخت است. وی که از سال1951‌ میلادی تاکنون در حبس است به آسوشیتدپرس گفت: دوست دارد پس از آزادی از زندان برای خوردن یک غذای خوب به یک رستوران خوب برود.

پلیس محجبه سوئد

استکهلم: نخستین پلیس محجبه‌ در سوئد مشغول انجام وظیفه شد. این دختر 26‌ساله با نام دونا‌الجمال(Donna Eljammal) معتقد است داشتن حجاب نه تنها مانع کارش نمی‌شود بلکه موجب آشتی‌ فرهنگ‌ها نیز می‌شود. دونا پیش از این در یک زندان سوئدی کار می‌کرده و در آنجا نیز با مشکل خاصی روبه‌رو نشده است. او در حال حاضر به‌عنوان نخستین پلیس محجبه در سوئد مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار دارد. وی در مصاحبه با خبرنگاران می‌گوید هرگز حجاب را ترک نخواهد کرد زیرا حجاب بخشی از وجود اوست.

بازگشت دایناسور‌

مونتانا: گروهی از محققان روی پروژه‌ای کار می‌کنند که درصورت موفقیت منجر به تبدیل شدن یک جوجه به موجودی شبیه دایناسور خواهد شد. البته این دایناسور ترسناک‌تر از اجداد خود خواهد بود. زیرا با اجرای این پروژه فقط بخش‌هایی از بدن آن مانند دندان‌ها، دست‌ها و دم به شکل اندام‌های یک دایناسور رشد خواهد کرد. «جک‌هورنر» دیرینه شناس موزه «روکیس» می‌گوید:‌ پرنده‌ها همان دایناسورهای تکامل‌یافته هستند، بنابراین قرار است از دایناسورهای مدرن، دایناسورهای دیگری ساخته شود.

کد خبر 154348
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز